خبر جدید اینکه امروز مجدداً از شاتل تماس گرفتند و پیگیر شدن که ببینند مشکل کجاست. برای من عجیبه چطور این شرکت با اینهمه دبدبه و کبکبه یعنی خودشون نمیدونن چه خبره؟ هنوز دنبال شلوار رستم می گردن. برای من عجیبه اونها باید تمام مکالمات رو ضبط شده داشته باشن. کافیه فقط یک بار گوش کنن چه صحبت هایی شده.
خلاصه نمیدونم واقعاً بی نظم هستن یا کله خودشون رو زیر برف کردن. هنوز سر من رو میخوان با بخش فنی و فروش گرم کنن.
جالبه میگم من سرویس رو ادامه ندادم میگن باید با بخش فروش صحبت کنم. جالب بود که خودشون زنگ زدن. واقعاً علاقه ای ندارم وقتم رو دیگه با این جماعت تلف کنم...
گاهی دلم به حال اون کارمندای بنده خداها می سوزه. گناهی هم ندارن. بیچاره ها سپر بلای نا مدیریتی بالادستی هاشون میشن.
خبر جدیدی شد بروز می کنم. مطمئنم اگر قصد ادامه قرارداد رو باهاشون داشتم به هر قیمتی شده سرویس منو عین آدم درست (مثل همیشه برای 1 ماه چون همیشه بعد از یه مدت فیتیله رو می کشن پایین) تحویل می دادن.