نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: آیا مشترک شاتل هستید یا بوده اید؟ اگر بله درصد رضایت شم

رأی دهندگان
28. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • کاملاً رضایت دارم

    3 10.71%
  • رضایت دارم

    3 10.71%
  • متوسط

    7 25.00%
  • ضعیف

    4 14.29%
  • بسیار ضعیف

    11 39.29%
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 47

موضوع: درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل

  1. #31
    عضو انجمن SixthElement آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    نوشته ها
    269
    تشکر تشکر کرده 
    258
    تشکر تشکر شده 
    442
    تشکر شده در
    263 پست

    پیش فرض Re: درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل

    نقل قول نوشته اصلی توسط hossein1210 نمایش پست ها
    اول به صدای مشتری شاتل اطلاع بده اگر نتیجه نگرتفی هبه سازمان رادیویی اطلاع بده
    فقط و فقط سازمان رادیویی میتون جلوشون وایسه
    والا تو 70 بار تماس فقط میتونم بگم با مادربزرگ مدیر عامل صحبت نکردیم دیگه .

    منتظر هستم ببینم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی چیکار می کنه. پروسه شکایت بسیار آسون بود. اگر دوستان دیگه هم میخوان روش رو به اشتراک میگذارم.

  2. # ADS




     

  3. #32
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jan 2012
    محل سکونت
    ArAk
    نوشته ها
    775
    تشکر تشکر کرده 
    1,039
    تشکر تشکر شده 
    1,312
    تشکر شده در
    999 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل

    بهتر و پسندیده است که اطلاعات رو در تاپیک قراتر بدید چی شد و به کجا رسید مراحل قوانونی شکایتتون چون ممکن است تاپیک مشابه مشکل شما ایجاد گردد از راه شما پیگیری نمایند


  4. #33
    عضو انجمن SixthElement آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    نوشته ها
    269
    تشکر تشکر کرده 
    258
    تشکر تشکر شده 
    442
    تشکر شده در
    263 پست

    پیش فرض

    سلام. حتماً نتیجه رو اعلام می کنم.

  5. #34
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jun 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    63
    تشکر تشکر کرده 
    2
    تشکر تشکر شده 
    154
    تشکر شده در
    133 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل

    درود

    نه تنها شرکت شاتل بلکه بسیاری از papها و ispها وضعیت بسیار بدی در ایران دارند

    کیفیت خدمات ایران در مرتبه 168 در دنیا می باشد!!!

  6. #35
    عضو انجمن mahdibt52 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2014
    محل سکونت
    اینجا
    نوشته ها
    110
    تشکر تشکر کرده 
    58
    تشکر تشکر شده 
    152
    تشکر شده در
    118 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل

    من های وب دارم
    هر وقت زنگ میزنم پشتیبانی 1565
    میگه 40 نفر در حال انتظار هستند لطفا منتظر بمانید!
    یعنی مردمو خر فرض کردن انگار فقط چهار تا اپراتور پاسخ گویی دارن

  7. #36
    عضو انجمن SixthElement آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    نوشته ها
    269
    تشکر تشکر کرده 
    258
    تشکر تشکر شده 
    442
    تشکر شده در
    263 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل

    نقل قول نوشته اصلی توسط irsrev نمایش پست ها
    درود

    نه تنها شرکت شاتل بلکه بسیاری از papها و ispها وضعیت بسیار بدی در ایران دارند

    کیفیت خدمات ایران در مرتبه 168 در دنیا می باشد!!!

    بروز رسانی می کنم :دی 170!!!

  8. #37
    عضو انجمن SixthElement آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    نوشته ها
    269
    تشکر تشکر کرده 
    258
    تشکر تشکر شده 
    442
    تشکر شده در
    263 پست

    پیش فرض

    خبر جدید اینکه امروز مجدداً از شاتل تماس گرفتند و پیگیر شدن که ببینند مشکل کجاست. برای من عجیبه چطور این شرکت با اینهمه دبدبه و کبکبه یعنی خودشون نمیدونن چه خبره؟ هنوز دنبال شلوار رستم می گردن. برای من عجیبه اونها باید تمام مکالمات رو ضبط شده داشته باشن. کافیه فقط یک بار گوش کنن چه صحبت هایی شده.

    خلاصه نمیدونم واقعاً بی نظم هستن یا کله خودشون رو زیر برف کردن. هنوز سر من رو میخوان با بخش فنی و فروش گرم کنن.

    جالبه میگم من سرویس رو ادامه ندادم میگن باید با بخش فروش صحبت کنم. جالب بود که خودشون زنگ زدن. واقعاً علاقه ای ندارم وقتم رو دیگه با این جماعت تلف کنم...

    گاهی دلم به حال اون کارمندای بنده خداها می سوزه. گناهی هم ندارن. بیچاره ها سپر بلای نا مدیریتی بالادستی هاشون میشن.

    خبر جدیدی شد بروز می کنم. مطمئنم اگر قصد ادامه قرارداد رو باهاشون داشتم به هر قیمتی شده سرویس منو عین آدم درست (مثل همیشه برای 1 ماه چون همیشه بعد از یه مدت فیتیله رو می کشن پایین) تحویل می دادن.

  9. #38
    عضو انجمن SixthElement آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    نوشته ها
    269
    تشکر تشکر کرده 
    258
    تشکر تشکر شده 
    442
    تشکر شده در
    263 پست

    پیش فرض Re: درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل

    امروز هم دوباره دوستان گرامی شاال زنگ زدن و گفتن نردبون نداشتین نتونستیم سرویس بدیم. :D:D:D
    قسمت ضایع ماجرا اینه ساختمان ما تقریباً از بلند ترین ساختمانهای ممنطقه هستش و دوستان احتمالاً میخواستن آنتن عرب ستشون رو با نانو استیشن بگیرن :D:D:D:D

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

  10. #39
    عضو انجمن SixthElement آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    نوشته ها
    269
    تشکر تشکر کرده 
    258
    تشکر تشکر شده 
    442
    تشکر شده در
    263 پست

    پیش فرض

    سلام.

    امروز هم یکبار دیگه تماس گرفتند و پیشنهاد دادن دوباره تخفیف بدن. در نهایت حفظ ادب و احترام جوری به شعور آدم توهین می کنن که واقعاً نمیدونه ازشون تشکر کنه یا اینکه دری وری بارشون کنه.

    در تمام این تماسها فقط یک چیز رو تکرار می کنند.
    5 سری کارشناس اومده و نتونستیم سرویستون رو راه بندازیم.
    ما به مشتری احترام میگذاریم
    درخواستتون چیه
    و همش سوالات تکراری احمقانه.
    سرویستون رو تمدید کنیم. (این خنده دار ترینش بود، نمیدونم چطور روشون میشه تکرار کنن)

    منم هربار میگم وقت اضافی ندارم . لطفاً تماس من رو با کارشناس قبلیتون مجدداً گوش کنید.
    تمام مدت هم میگن در جریان هستیم.

    خوب اگه هستید چرا بازم زنگ می زنید.
    خیلی رک جواب بدید آیا درخواست من رو بابت سرویس نگرفته و بازگشت پول قبول می کنید یا خیر که ما هم تکلیفمون رو بدونیم.

    این سیاست وقت کشی این جماعت تهوع آوره...

    خبر جدیدی شد بروز می کنم.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

  11. #40
    عضو جدید hossein1210 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2013
    محل سکونت
    آمل
    نوشته ها
    28
    تشکر تشکر کرده 
    339
    تشکر تشکر شده 
    102
    تشکر شده در
    86 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل

    نقل قول نوشته اصلی توسط SixthElement نمایش پست ها
    سلام.

    امروز هم یکبار دیگه تماس گرفتند و پیشنهاد دادن دوباره تخفیف بدن. در نهایت حفظ ادب و احترام جوری به شعور آدم توهین می کنن که واقعاً نمیدونه ازشون تشکر کنه یا اینکه دری وری بارشون کنه.

    در تمام این تماسها فقط یک چیز رو تکرار می کنند.
    5 سری کارشناس اومده و نتونستیم سرویستون رو راه بندازیم.
    ما به مشتری احترام میگذاریم
    درخواستتون چیه
    و همش سوالات تکراری احمقانه.
    سرویستون رو تمدید کنیم. (این خنده دار ترینش بود، نمیدونم چطور روشون میشه تکرار کنن)

    منم هربار میگم وقت اضافی ندارم . لطفاً تماس من رو با کارشناس قبلیتون مجدداً گوش کنید.
    تمام مدت هم میگن در جریان هستیم.

    خوب اگه هستید چرا بازم زنگ می زنید.
    خیلی رک جواب بدید آیا درخواست من رو بابت سرویس نگرفته و بازگشت پول قبول می کنید یا خیر که ما هم تکلیفمون رو بدونیم.

    این سیاست وقت کشی این جماعت تهوع آوره...

    خبر جدیدی شد بروز می کنم.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
    شما باید تو صدای مشتری سفت و سخت متن رو بنویسی اصلا هم شل نگیر من تو متن شکایتم خیلی خیلی تهدیدشون کردم بیش از اون چیزی که فکرشونو بکنین نزدیک بودم فحششون بدم همون لحظه زنگ زدن و مشکلم رو حل کردم اگه حل نمکردم میرفتم 195.شما هم همینگار رو بکن تو شکایت خیلی متن شکایت تند باشه اگه زیر بار نرفتن برو 195


صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: July 30th, 2017, 17:03
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: June 21st, 2017, 17:51
  3. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: December 10th, 2014, 12:31
  4. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: November 29th, 2013, 16:02

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •