نقل قول نوشته اصلی توسط mr.te0 نمایش پست ها
جالب اینجاست این روز ها بسیار این کلمه " شکایت " زیاد شنیده میشه.
قصد جسارت نیست .
آیا با مراحل شکایت و کلا دادگاه آشنایی دارید که این پیشنهاد را میدهید؟
میدانید پروسه این کار ، بازه زمانی رسیدگی ، مدارک لازم برای این کار ، خرج و مخارج به چه صورت است؟
خواهشا زمانی که در باره ی موضوعی اطلاعات کامل ندارید ، دیگران را به آن راه ترغیب نکنید.
بعضی دوستان از دادگاه و شکایت این دیدگاه را دارند " شخص مورد نظر ظرف 24 ساعت کت بسته تقدیم شاکی میشه و کامل حق و حقوقشون برگشت میشه و در اخر هم متهم از شاکی عذرخواهی میکنه و همه چیز به اتمام میرسد"
ولی باید بگم در مورد کارهای حقوقی این دیدگاه چیزی بیش از یک رویا نیست.!

از لحاظ قانونی حق با دیجی کالا است چون باید اطلاعات درست داده میشده و احراز هویت یکی از سیاست کاری هر شرکت بزرگ و معتبری است.
اون نمادی که گرفتن اون قانون جداگانه ای داره دلیل نداره که چونکه شرکتی قانون جداگانه ای داره از اینماد سرپیچی کنه
اره من کارم شکایته عزیز اصلا هم دادگاه نمیرم چیزای اینترنت تو خود اینترنت حل و فصل میشه
میری شکایت رو میکنی بعد اینماد یه ایمیل بهشون میفرسته که جواب شکایتت رو بدن اگه ندادن زنگ میزنن بهشون اگر کار مشتری رو راه انداختن که هیچ اگر نداختن 5 تا شکایت داشته باشن نماد رو ازشون میگیرن عزیز
یه بارهم خودم گوشی سفارش دادم یه مدل دیگشو اوردن که من عکس فاکتور دی جی کالا با مدل گوشی رو فرستادم اینماد اونا هم داشتن نماد رو میگرفتن که مجبور شدن هزینه رو پس بدن
پس بدون درسته هر شرکتی قانون خودشو داره اینم بدون که اون شرکتا تعهد جداگانه ای برای مشتری تو سازمان بالا دستشون داره این قانون برای اونهایی هست که شکایت و دنبال دردسر نمیگردن.البته منظورم من از یه مدل دیگه این نیست که کلا یه مدل جداگکانه ای معمولا شرکتا بعضی گوشی ها رو با دومل میزنن مثلا آخر مدل حرف مدل میزنن eیا................
حالا مراحل شکایت براتون جا افتاد عزیز؟