یک بار یکی از مشتریان که 8 ماه سرویس داشت گفتیم مدارک بده گفت نمیتوانیم بدیم و فقط به مراکز دولتی طبق قانون میدیم وقتی گفتیم کدوم قانون حرفی نزد بعدش ناگهانی زنگ زدیم حواسش نبود اسمش رو گفتیم گفت نمیشناسم اشتباه گرفتید. (اسمش هم اشتباه گفته بود) بعد گفت سرور من رو رمزش را عوض کنید گفتیم نمیشه، تعویض سیستم عامل، گفتیم نمیشه
بعد گفت مگه سازمان انرژی اتمیه :-ی
متاسفانه هنوز این فرهنگ جا نیفتاده. شنیدید میگن الان این آدم هیچ کس رو نداره وقتی فردا با ماشین تصادف بکنه صد تا پدر مادر پیدا میکنه ؟ همینجاست.
الان دیجی کالا هم سازمان انرژی اتمی نیست و یک مکان خصوصی هست. اما اگر شما با کارت یه بنده خدا پرداخت کرده باشید و ایشون هزینه را به شما برگشت بدهند فردا اون بنده خدا شکایت بکنه از دی جی کالا اون وقت چی ؟ شما جواب گو هستید ؟ شما که نه آدرس و نه مشخصات صحیح دارید چه طور جواب گو خواهید بود ؟
دو سال پیش یک مشتری داشتیم عمه محترمش کارت بانک داده بود بره یه کاری انجام بده و اون طرف هم بچه نبودا حدود 25 سالش بود اومده بود با کارت عمش پرداخت بالای 200 تومان داشت، بعد یک هفته نشده عمش از طریق بانک پیگیری کرد و شکایت کرده بود.
از این موارد زیاد هست ... و کار دی جی کالا صحیح هست و باید فقط منتظر بمانید اما اگر دیدید دارن می پیچونن (که بعید میدونم) و پولتون ارزش داشت پیگیر مراحل شکایت بشید وگرنه حق با دی جی کالا هست و شما جز این که چند برابر پولتون خرج دادگاه و ... بکنید و وقت چند ماهه بگذارید به چیزی نخواهید رسید.
(اگر شکایت به همین راحتی بود هرکی سر کوچکترین چیز میرفت دادگاه و شکایت میکرد.)
با تشکر