
نوشته اصلی توسط
amob07
خلاصه وقتی من به ایشون گفتم تغییر پسورد بدید گفتن نه وظیفه ما نیست اگه میخای پول بدی ما برات اوکی میکنیم
صبح تا الان صد تا تیکت دادم
کاش این سرویس دهنده ها به فکر رضایت مشتریشون باشند
من معتقدم اگ طرف بتونه مشتریاشو راضی نگه داره بیشتر ب نفع خودش هست چون مشتریاش تمدید میکنند و طرف سودشو میبره
ولی اگه سرویس دهنده از همون اول اذیت کنه معلومه کسی تمدید نمیکنه
اینقدر تعریف نوین وی پی اسو شنیدم
اخرش ...
- - - Updated - - -
باشه الان پیام خصوصی میدم
فقط بگید چه چیزایی رو براتون بفرستم؟