برنامه را نصب کردم
همان اول نیاز به وارد کردن شماره تلفن همراه برای ثبت نام داشت و پس از وارد کردن شماره یه پیامک حاوی کد فعال سازی برامان ارسال میشود.
نیم ساعت گذشته هنوز پیام نیامد و من نتونستم از برنامه استفاده کنم
روی 2 تا شماره ایرانسل هم امتحان کردم
اگر بخواد همچین مشکلی وجود داشته باشه که همه از برنامه زده میشوند.
وقتی پرداختی انجام میشه آیا در سیستم زرین پال ثبت میشه که برای دفعه های بعد نیازی به پرداخت دوباره برای کاربر نباشه؟
مثلا برنامه را حذف و دوباره نصب کند





پاسخ با نقل قول