-
June 2nd, 2010, 16:17
#21
عضو دائم
پاسخ : بررسی پشتیبانی / فروش آنلاین 20 هاستینگ برتر ایران از نظر Webhosting.info ...

نوشته اصلی توسط
vastdata
وقتی تعداد یوزر بره بالا دیگه نیمشه از طریق چت آنلاین به یوزر ها پشتیبانی داد
شما فکرش رو کن در ثانیه با 6 نفر چت کنی اصلا گیج میشی نمیفهمی باید چیکار کنی
بخاطر همینه همه ی سایت ها دارن تیکت میکنن
در ضمن تا حدی به سود شما هم هست چت اگه باشه باید صبر کنید تا یک نفر آنلاین بشه همینجور باید داخل سایت صبر کنید اما تیکت شما میزنید جواب داده بشه براتون ارسال میشه
how about hostgator
iweb
bluehost!!
-
-
June 2nd, 2010 16:17
# ADS
-
June 2nd, 2010, 18:56
#22
عضو انجمن
پاسخ : بررسی پشتیبانی / فروش آنلاین 20 هاستینگ برتر ایران از نظر Webhosting.info ...
متاسفانه یک مقدار ایرانی ها با خارجی فرق میکنند
سجاد جان من به مدت یک هفته به صورت تستی پشتیبانی آنلاین را فعال کردم که باعث رضایت شدید کاربران شد و در عمل :
بیشترین میزان درخواست های پشتیبانی و سوالهایی که پرسیده شد :
1 - جالب هست ولی جزو بیشترین سوالات ( از چه سیستمی برای پشتیبانی آنلاین استفاده میکنید)
2- احوال پرسی
3- میزان در آمد ماهیانه شما چقدره ؟
4 - در پشتیبانی آنلاین درخواست پاسخ سریعتر به تیکت داشتند
5 - درخواست فعال سازی wildcard درخواست نصب مجدد هاست و...
6- سوالات متداول
7- تشکر برای رفع مشکل
8 - ...
خوبیه تیکت اینه که واسه هر موضوع بیخودی یوزرها تیکت نمیزنند ولی پشتیبانی آنلاین 1000 تا سوال داره یوزر
ویرایش توسط MelatHOST : June 2nd, 2010 در ساعت 19:00
-
-
June 2nd, 2010, 19:02
#23
عضو دائم
پاسخ : بررسی پشتیبانی / فروش آنلاین 20 هاستینگ برتر ایران از نظر Webhosting.info ...
به نظر من نباید به کاربر زیاد رو بدید ... البته بد برداشت نکنید ، ادب و مشتری مداری سر جاش
ولی بعضی افراد با یوزرشون دوست میشن و دو روز نگذشته رفیق فابریک هم میشن
اگه یک کم روابط رو رعایت کنید یوزر به خودش اجازه نمیده که بیاد و سوالاتی مثل سوال های بالا
رو در لایو ساپورت سایت شما مطرح کنه !
خلاصه اگر ظوابط رو رعایت بشته ، لایو چت بد نیست ...
-
-
June 2nd, 2010, 19:35
#24
پاسخ : بررسی پشتیبانی / فروش آنلاین 20 هاستینگ برتر ایران از نظر Webhosting.info ...
توکانت جوابتون رو دادن نسبتا. ولی در کل هم داخل ایران فرهنگ پشتیبان آنلاین جا نیفتاده.
-
تعداد تشکر ها از Sajad به دلیل پست مفید
-
June 2nd, 2010, 19:50
#25
عضو انجمن
پاسخ : بررسی پشتیبانی / فروش آنلاین 20 هاستینگ برتر ایران از نظر Webhosting.info ...

نوشته اصلی توسط
Sajad
توکانت جوابتون رو دادن نسبتا. ولی در کل هم داخل ایران فرهنگ پشتیبان آنلاین جا نیفتاده.
ممنونم از ینکه قبول کردید
من نمیتونم به 600 تا یوزر یاد بدم که احوالپرسی نکننو
سوال درمورد درآمد شرکت نپرسن
-
-
June 3rd, 2010, 00:07
#26
پاسخ : بررسی پشتیبانی / فروش آنلاین 20 هاستینگ برتر ایران از نظر Webhosting.info ...

نوشته اصلی توسط
iam
ممنونم از ینکه قبول کردید
من نمیتونم به 600 تا یوزر یاد بدم که احوالپرسی نکننو
سوال درمورد درآمد شرکت نپرسن
من اولشم نگفتم ایران همچین کاری امکان پذیر هست. بیشتر صحبتم شرکت های بزرگ خارج از ایران بود.
-
-
June 3rd, 2010, 00:33
#27
پاسخ : بررسی پشتیبانی / فروش آنلاین 20 هاستینگ برتر ایران از نظر Webhosting.info ...
من به مدت یک هفته به صورت تستی پشتیبانی آنلاین را فعال کردم که باعث رضایت شدید کاربران شد
چه طور متوجه شدین رضایت بیشتر شده ؟
-