متاسفانه یک مقدار ایرانی ها با خارجی فرق میکنند
سجاد جان من به مدت یک هفته به صورت تستی پشتیبانی آنلاین را فعال کردم که باعث رضایت شدید کاربران شد و در عمل :
بیشترین میزان درخواست های پشتیبانی و سوالهایی که پرسیده شد :
1 - جالب هست ولی جزو بیشترین سوالات ( از چه سیستمی برای پشتیبانی آنلاین استفاده میکنید)
2- احوال پرسی
3- میزان در آمد ماهیانه شما چقدره ؟
4 - در پشتیبانی آنلاین درخواست پاسخ سریعتر به تیکت داشتند
5 - درخواست فعال سازی wildcard درخواست نصب مجدد هاست و...
6- سوالات متداول
7- تشکر برای رفع مشکل
8 - ...
خوبیه تیکت اینه که واسه هر موضوع بیخودی یوزرها تیکت نمیزنند ولی پشتیبانی آنلاین 1000 تا سوال داره یوزر






پاسخ با نقل قول