شرکتی پشتیبانی خوب داره که داخل چت مشکلاتی که حتی نیاز به بررسی دارند رو همون جا بررسی میکنند.
به نظر شما چرا بعضی هامیگند تیکت کنید ؟ چون نیروی ساپورت کم دارند و میگند تیکت کنید تا وقتی دستشون خالی شد انجام بدند. وگرنه خودتون هم میدونید اکثر مشکلات نهایتا 10 دقیقه فرصت نیاز دارند که بررسی بشند.
البته ساپورت چت یاهو و جیمیل اینها منظور من نیست. سیستم گفتگوی آنلاینی مد نظر من هست که در حکم سیستم ساپورت هست و آرشیو و همه چی داره و به عنوان مدرک هم میشه ازش استفاده کرد.
من با نظر شما مخالف هستم و نظر بنده این است که دلیل اینکه ساپورت به صورت تلفنی و یا لایو ساپورت معمولاً پشتیبانی نمیشود این است که برخی از مشکلات یوزرها نیاز به صرف زمان زیاد برای پاسخگویی دارد و همچنین نیاز به اطلاعات کاربری و ... و در چند مرحله و حتی چند روز ممکن است بر طرف گردد و به صورت آنلاین عملاً ساپورت غیر ممکن است
دوستانی هم که فرمودند دیتا سنتر ها ساپورت آنلاین دارند باید این را عرض کنم که من با 5 دیتا سنتر کار کرده ام که همه آنها قسمت live support دارند ولی وقتی از آنها درخواست پشتیبانی میکنند عملاً درخواست میکنند تیکت بزنید
و فقط به سوالات پیش از خرید سرور پاسخ میدهند
موفق و موید باشید
من نگفتم تمام درخواست ها باید توسط ساپورت آنلاین بررسی بشه! درخواست های عمومی رو گفتم. مثلا رستور بک آپ ، بررسی خطاها و لوگ ها و .... ولی با این حال بازم بفرمایید چه نوع درخواست هایی هستند که نیاز به زمان زیادی دارند ؟برخی از مشکلات یوزرها نیاز به صرف زمان زیاد برای پاسخگویی دارد
بیچاره اون هاستینگی که نمیتونه یوزرش رو توی چت یا پشت تلفن وریفای کنه !همچنین نیاز به اطلاعات کاربری
بنده چون ممکن شده اش رو دیدم این حرف رو زدم !به صورت آنلاین عملاً ساپورت غیر ممکن است
به هیچ عنوان انتظار ندارم داخل ایران همچین پشتیبانی وجود داشته باشه. پشتیبانی مد نظر من به ازای هر 10 کاربری که میگیرید نیاز به یک نیروی پشتیبانی هست.
پ ن : به پشتیبانی euk مراجعه کنید.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)