-
June 16th, 2014, 03:51
#41
عضو انجمن
پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟
این که برخی مشتریان عقده ای هستند، بی ادب هستند، بارها گفتم کاملا صحیح است، کسی منکر این نیست.
اما من درصد شکایات مشتریان نشات گرفته از این مسئله را 1 به 10 می دانم و معتقدم از هر 10 شکایت یکیش مربوط به اخلاق مشتری و 9 تاش مربوط به مشکلات واقعی سرویس دهنده است. آمار بالای شکایت معناش امار بالای بی کیفیتی سرویس دهندگان است. نه چون مشتریان بی ادب هستند زیاد شکایت طرح می شود!
دوست عزیز تو این چند سال تو این انجمن از شما خونسردتر و آرامتر و حرف قشنگ زن تر دیدم.صبر کنید نوبت شما هم به موقعش میشه.دیر یا زود داره سوخت و سوز نداره.. وقتی مشتری آمد برات تاپیک زد و ازت شکایت کرد و کل خانوادت رو د ز د کرد و تو پ خ و ایمیل و تلفن های پشت سر هم فحش های انچنانی بهتون داد و خواب و آرامش رو ازتون گرفت که چرا یک سرویس من فلان شده میفهمید حرف قشنگ و ریلکس مال فیلمهاست! البته شما فکر نکنم هاست فروش باشید.اگر باشید به زودی نوبت شما هم میشه
من به دلایلی و با توجه نداشتن اعتماد به این انجمن، اصلا طرف این انجمن نیامدم،
به همین دلیل است که شما و برخی دوستان که از دریچه اینجا به دنیا نگاه می کنید من را فردی تازه وارد به عرصه و جدید حساب می فرمائید،
از این بابت شاید چندان مقصر نباشید. اما شما من را نمی شناسید، زود قضاوت نکنید.
[ فعالیت تجاری در اینجا ندارم
| پاسخ سوالات فقط در تاپیک
| اطلاعات بیشتر درباره من:
https://abooali.ir ]
-
تعداد تشکر ها ازM.Abooali به دلیل پست مفید
-
June 16th, 2014 03:51
# ADS
-
June 17th, 2014, 00:21
#42
عضو انجمن
پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟
این انجمن بازار عرضه و تقاضا هست
متاسفانه تقاضا غیر منطقی شده و عرضه محصول هم همین طور..
من به شخصه فقط 1 تاپیک فروش اینجا دارم چون قیمتهای من با خیلی مشتریان جور در نمیاد و زوم روی فروش اینجا ندارم در عوض رفتیم سمت بازاریابی شرکتی و تراکت و مارکتینگ برای مسئولین IT
چون زمانی که مشتری من سرور مجازی رم 2 گیگ رو ماهانه میگیره 43000 تومان پس برای من هزینه سرور و مهمتر از همه هزینه وقت و تلاشی رو که من گذاشتم روی این کار در میاد منم دستم باز هست روی سرور و مثلا از کلوکراسینگ گرفتیم که 1 ساله داریمش و میدونم شب سرم و بزارم زمین سرورم کار میکنه برای مشتری که هزینه داده و کسی ناراضی نمیشه نه اینکه فصلی آفر 3 ماه بگیرم ماهی 200 تومان بعد از 3 ماه میشه ماهی 700 تومان سرور رو ول کنم مشتری بیاد بره فتا، مشتری بیاد تربیت پدریشو نشون بده تو تاپیک فروشم
ما همه جوان هستیم به خدا داریم عمرمون رو هدر میدیم بایت این کار! رویه روی خونه ما دارن یه آپارتمان میسازن کارگر افغانیشون ماهی 700 میگیره کارگر جوشکار ماهی 1.400 نگهبان شب که حواسش هست کسی 2 تا آجر ن***ه ماهی 600 تومان می گیره!!! خوب راست و حسینی الان با خودتون بشینید روراست باشید از این کار ماهی چقدر در میاد؟
من به شخصه روزایی بوده تو این کار که از پول تو جیبم زدم برای پرداخت سروری که 7 vps مشتری روش بوده 550 تومان هزینه دادم و کل پرداختی اون 7 سرور 190 بوده خوب تا کی؟ چند سال؟ مشتریم ساعت 3 نصف شب تماس میگیره و جواب میدم برای سرور رم 512 ماهانه 14 تومنم! اما جواب میدم به امید اینکه یک زمانی مشتری وفادار زیاد بشه با برخوردم. چون طرف هزینه داده حقش هست از اونی که کمترین پلان 14 تومن من رو میخره تا اونی که برای سایتش 2 ترابایت هارد داریم روی سرور
90% فروشنده های اینجا چیزی به اسم هزینه شرکت ندارند خوب هزینه 1 واحد 38 متری ماهی 2 میلیون و 25 تومن پول پیش! 2 نفر از بچه های درست ماهانه 12.000 + هزینه اینترنت ، ایاب ذهاب بچه ها، نهارشون،؟
ما همه اینارو دیدیم و سرمایمون کم شد و ضرر کشیدیم توی بهترین سالهای عمرم که اگه حمالی هم میکردم الان وضعیتم بهتر بود!
خوب شرکتی مثل پارس دیتا بابت اینکه بتونه هزینه هاشو تامین کنه 10 برابر قیمتهای اینجا قیمت میده مشتری اما 10 خط تلفن هم داره
مشتری اینجا همه اینهارو با هم میخواد ماهی 10 هزار تومن پول 1 دونه ساندویج! همون آدمی می میاد تو تاپیپ اونطوری طلبکاره شبی 20 لیتر بنزین میزنه به ماشنش ول میچرخه عین خیالشم نیست!
در کل : وحید خیلی وقت پیش اینجا رو زد و رفت و به این وضعیت کشیده شده! یک مدت هست مدیران جدید اومدن و برای مثال تشکر در تاپیک ممنوع شد وخیلی ها بن شدند از جمله من و الان در همه تاپیکها این هست باز!
در چند تاپیک به مشتری بی شعوری که سرویس چند هزار تومانی میخواست توپیدیم و تذکر دادیم نتیجه؟ بن شدم به دلیل به کار بردن الفاظ نامناسب!
اینجا 2 نوع مشتری هست
1. مشتری وفادار به شما و کیفیت با پرداختی عالی در ماه = این مشتری وفادار به کیفیت شماست نه قیمت پس زمانی گله میکنه که شما تصمیم گرفتید بیخیال کیفیت بشید با اورسل!
2. مشتری که بچه سال هست و وی پی فروش یا سایت چرت! که قیمت شما ملاک هست و فردا 1000 جور شکایت داره واسه سرویس 10 تومنی که خودشم میدونه کیفیت نداره و هر ماه عوض میکنه و هر ماه اینجا توهین میکنه به همه، این مشتری طرف من پیداش نمیشه و خیالمون راحت هست، 73% مشتری من بین 3 الی 16 ماه هست که داره سرویس تمدید میکنه با مشکلات با قطعی که میدونه دست ما نبوده ساخته چون میدونه تحت هر شرایطی پای سرویسم وایمستم!
همکارانی که قدیمیتر هستید برنامه فروش رو اینجا نزارید و خودتون هم میدونید اون هزینه از اینجا در نمیاد و شمام به آفر رد استیشن و هتزنر کشیده میشید
یک مشتری شرکتی که میخواد برنامه CRM شرکتش رو بزاره روی سرور مجازی شما حداقل پلانی معدل 4-6 گیگ رم و هارد 300 میخواد این یعنی ماهانه حدود 160-200 تومان دریافتی و 4 مشتری اینطوری هزینه کامل سرور رو میریزه به حسابتون و مابقی فروش سود خالص هست
iهمکارانی که از ایران سرور میدن و معتبر هستند به شدت روی این نوع آفر و فروش به شرکتها تلاش کنید که نتیجه غیر قابل باور و خوبی میگیرید در درامد زایی
مشتریتون وفادار هست و روی سرور نه دیداس میکنه نه اسپم میزنه شما شب با خیال راحت سرتون رو میزارید روی بالشتون و پولی رو که زحمت میکشید براش با لذت خرج می کنید.
اضافه گویی من رو ببخشید و از تمامی شما که وقت گرانبهاتونو گذاشتید بابت خوندن این مطلب سپاسگذارم.
ویرایش توسط ParsWebIT : June 17th, 2014 در ساعت 00:28
-
تعداد تشکر ها ازParsWebIT به دلیل پست مفید
-
June 17th, 2014, 03:03
#43
عضو انجمن
پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟

نوشته اصلی توسط
RoobinaServer
پستتون رو خوندم. ولی فکر میکنید چند تا کاربر قدیمی در انجمن باشه که بخواهد چنین کاری بکند ؟ الان تعداد کسانی که در همین تاپیک نظر دادند و موافق بودند یا ... را بشمرید چند نفر هستند ؟ حالا برید بخش فروش ببینید اونجا چند نفر هستند.
.....
سلام
به نامش و به یاریش
تقریبا تفکر یکی میباشد و من خیلی تمایل دارم برای اولین قدم با شما در تهران یک گپ و گفتگو داشته باشم و از دوستانی که تمایل دارن و میتوانند حظور داشته باشند در تهران دعوت میکنم و حتی این امکان است که در ان جلسه به صورت آنلاین روی لینک مایکروسافت حظور داشته باشند
ما اولین قدم را بر میداریم و منتظر پاسخ شما هم هستم ... هر شخص و یا شرکت هم تمایل داشت میتواند اعلام کند ما در محل شرکت آمادگی پذیرایی آنها را داریم ... باشد که حرکتی صورت پذیرد
آلماهاست تنها Platinum Partner رسمی دیتاسنتر
Redstation در ایران و در خارج از ایران میباشد.
-
تعداد تشکر ها ازAlmaHost به دلیل پست مفید
-
June 17th, 2014, 03:51
#44
عضو انجمن
پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟

نوشته اصلی توسط
M.Abooali
این که برخی مشتریان عقده ای هستند، بی ادب هستند، بارها گفتم کاملا صحیح است، کسی منکر این نیست.
اما من درصد شکایات مشتریان نشات گرفته از این مسئله را 1 به 10 می دانم و معتقدم از هر 10 شکایت یکیش مربوط به اخلاق مشتری و 9 تاش مربوط به مشکلات واقعی سرویس دهنده است. آمار بالای شکایت معناش امار بالای بی کیفیتی سرویس دهندگان است. نه چون مشتریان بی ادب هستند زیاد شکایت طرح می شود!
من به دلایلی و با توجه نداشتن اعتماد به این انجمن، اصلا طرف این انجمن نیامدم،
به همین دلیل است که شما و برخی دوستان که از دریچه اینجا به دنیا نگاه می کنید من را فردی تازه وارد به عرصه و جدید حساب می فرمائید،
از این بابت شاید چندان مقصر نباشید. اما شما من را نمی شناسید، زود قضاوت نکنید.
از شناختی که از شما دارم کلا شما در بحث ها علاقه خاصی دارید به مخالفت!
به هر حال مطالعه پست زیر میتونه براتون جالب باشه، البته نه فقط شما، برای استارتر هم میتونه در پیش برد کمک خوبی داشته باشه (یاداوریش بد نیست)
http://www.webhostingtalk.ir/f41/59956/
به هر حال من قبلا 2 3 باری سعی کردم که بتونم یه خورده تغییر ایجاد کنم (چقدر خوش بین بودم) اما هیچ کس حمایتی نکرد (دقیقا دو ساله پیش همین موقع ها و همین ساعت!)
وابستگی منم به این انجمن بنا به دلایلی که خارج از بحثه، مجبور به کنار امدن با این مشکلات کرد، مجبور شدم بر ضد خودم تاپیک فروش بزنم
توی این مدت مشتری هایی رو دیدم که واقعا از انسانیت خارج بودند! اما مجبور به تحملشون بودم، همیشه سعی میکردم که با بالا بردن سطح کاریم از این مشتری ها خلاص شم اما همیشه نتیجه عکس میداد (به همون دلیل وابستگی به انجمن)
به هر حال منم کناره گیری کردم از انجمن فقط گاهی میام یه سرکی میکشم و میرم، متسفانه جوافتضاحی اینجا حاکم شده! بعضی اوقات انجمن هایی رو میبینم (نمونش انجمن اوبونتو) واقعا جو این انجمن فوق العاده هستش (تبلیغ نیست یه حقیقته) هر موقع میرم به تاپیک های این انجمن سر میزنم با خودم میگم کاش انجمن تخصیصی ما هم همچین جوی داشت که میتونستیم 4 تا تاپیک آموزشی و تعامل دوستانه با همکارا داشتیم اما حیف ...
از همه خستگی های سر و کله زدن با مشتری رو تو تخصصمون بگذریم، سر و کله زدن با همکارا رو کجای دلمون بزاریم؟ (همین قضیه زیر آب زنی)
ویرایش توسط alireza.076 : June 17th, 2014 در ساعت 04:11
-
تعداد تشکر ها ازalireza.076 به دلیل پست مفید
-
June 17th, 2014, 04:15
#45
عضو انجمن
پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟
من متاسفانه امشب به یک بچه هاستینگ بر خوردم خب از اول بگم من حدود 2 روز یک سایت زدم سایت عکس تو همین انجمن هم اطلاع رسانی کردم یه بابایی اومد تو یاهو پیام داد که میخوام حامی شما بشم گفتم چه خوب خب استینگ تان چیست ادرسش اقا داد ادرس رو باز کردم دیدم whmcs نصب ولی قالبش خراب بهش گفتم قالبت خرابه گفت اره میدونم ولی بلد نیستم درستش کنم برگشتم بهش گفتم چند سالته گفت 13 سالم به خدا خشکم زد که یه بچه هاستینگ زده بعد برگشت گفت فردا میخواد سرور بخره از ovh خلاصه سرتون رو درد نیارم ببینید بازار هاستینگ به کجا کشیده شده تا وقتی که هرکی برای خودش سازش رو بزنه همین هست باید همه باهم باشیم یک گروه یک خط قرمز بین مان باشد . رفتار ها و اینکه هرچیزی رورمفت ندیم چون اون چیزرو مفت به دست نیوردیم
-
تعداد تشکر ها ازourweb به دلیل پست مفید
-
June 17th, 2014, 04:31
#46
عضو انجمن
پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟
نمیشه از جماعتی که وقتی یه تیکت نون رو زمین میبینند، خم میشن برش میدارنُ تمییز میکنن، بعدشم میزارن یه گوشه پا نخوره، اما وقتی که میبینن یه انسان به مشکل بر خوردهُ روی زمین افتاده بیشتر میان ... آخرشم زنگ میزنند پلیس که بیاد جمش کنه ببره!
انتظار بیشتری برد!
دقیقا همین کار اینجا بین همکارا داره انجام میشه، جالبش هم اینه که اون رو به چشم رقابت میبینن
از ماهی گرفتن توی آب گلالود تا زیر آب زنی!
-
تعداد تشکر ها ازalireza.076 به دلیل پست مفید
-
June 17th, 2014, 08:15
#47
عضو انجمن
پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟
ضمن تایید صحبت های بسیاری از همکاران محترم به نظر بنده ریشه این توهین ها و رفتار طلبکارانه در این انجمن سه مورد کلی هستش :
1. سن بسیار کم کسانی که درخواست افر میدن ! کسی که فکر میکنه خیلی میدونه و داره خیلی لطف میکنه که از سرویس دهنده ها میخواد سرویسی بگیره !! دیده شده بچه 12 ساله میگه من میخام سایت فیلم بزنم Vip کنم ، بهم درگاه نمیدن چه راه حلی پیشنهاد میکنید !!!!!!!!!!!!!!!!!! یا بچه 13 ساله میگه اگه من بخام یه هاستینگ بزنم و توش همه چیز مثل هاست و سرور مجازی و سرور اختصاصی و دامنه و... ارائه بدم چیکار باید بکنم؟ (اینو چند روز پیش برخورد کردیم که طرف میگفت اگه کمکم کنی بهت پورسانت میدم !!!!!! یا خدا !) یا کسایی که با دامنه .tk و روی هاست رایگان ، میخان هاست کیلویی بفروشن :|||||||
2. سن و تجربه کم بعضی از سرویس دهنده ها که مشتری رو به اصطلاح پررو میکنند ! و برای اینکه یه سفارش بگیرن چه کاران که نمیکنن !!
3. وضعیت بسیار بد بخش درخواست سرویس ! به نظر بنده ساختار این بخش از پایه مشکل داره ! کاربر میاد تاپیک میزنه فلان سرویسو میخام ، همکاران هم یه متن اماده دارن کپی میکنن(خیلی موارد هم اصلا توجه به مشخصات افری که کاربر میخواد هم نمیکنن... !) مثل میدون تره بار انگار داد میزنن هاست 1 گیگ کیلویی 5 تومن بیا اینور بازار ! اون یکی از اونور داد میزنه هاست 2 گیگ یه شرط یه ماه استفاده رایگان بیا اینور بازار !!!!
مشتری میاد میگه این هاستا کیلویی چنده !! سرویس دهنده میگه مثلا 10 تومن ! مشتری یه نگاه زیرچشمی میکنه بعدشم میگه همین هاستو مغازه بالاتر(همکاری قبلی) 5 تومن میدن ، چه خبره ! مگه سر گردنه ست و ادامه داستان...
خب وقتی کاربر موارد بالا رو میبینه بنظرتون چه ذهنیتی میتونه داشته باشه؟
درسته که بعضی موقعا مشتری واقعا شعور و اخلاق نداره اما اگه سرویس دهنده ها اینقدر پررو شون نکنن همین ادم های بی شعور هم اجازه توهین و رفتار طلبکارانه به خودشون نمیدن !! (تست شده !!)
ویرایش توسط tikweb.ir : June 17th, 2014 در ساعت 08:20
:: گروه فناوری اطلاعات
تیک وب | ارائه انواع خدمات وب هاستینگ و کانفیگ سرور و cms | طراحی انواع وب سایت
::
دارنده نماد اعتماد دائم از وزارت صنعت ، معدن و تجارت
-
تعداد تشکر ها از tikweb.ir به دلیل پست مفید
-
June 17th, 2014, 08:42
#48
عضو دائم
پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟
متاسفانه از اين تاپيك ها خيلي زده شده و بي نتيجه و همه هم پاي يه افر بياد وسط كار خودشونو انجام ميدن
چند وقتي هست كه با ميخوام يه تاپيك بزنم در مورد اين تست خواستن
طرف با كمال پر رويي مياد ميگه من ميخوام سرويس فلان سفارش بدم چند روز تست داريد انگاري تست دادن بايد باشه بهش ميگم مگه ايجا ازمايش گاهه كه تست بدم و هزاران حرف بي ربط ديگه ميگه
متاسفانه بعضي از همكاراي جون يوزر ساختن و توي تاپيك فروش و يا جاهاي ديگه اقدام به خراب كردم شركتهاي قديمي و كاربلد ميشن
تو خود تاپيك فروش ما چندين مورد داشتيم كه متاسفانه مديران محترم بعد از چندين نامه نگاري فقط پستهاشو حذف ميكنند
هرچقدر هم مديران و بنده از شون مدرك ميخواهيم جوابي نميدن ايا مدير عزيز اين كاربر بايد اخطار بگيره و بايد نام كاربريش مسدود بشه يا نه ؟؟؟
مطمئنن جناب سيروس اين پس بنده رو خواهند ديد اميدوارم يه فكر اساسي گرفته بشه مدرك از اشخاص بگيريد يه سن تعيين كنيد براي انجمن فروش حتي شده اسكن مدارك شناسايي شماره تلفن و حتما زنگ زده بشه و تائيد بشه اسكن محل كار ميدونم همه اينها هزينه داره شما ميتونيد براي عضويت در انجمن فروش حق عضويت بگيريد
-
-
June 17th, 2014, 08:44
#49
عضو دائم
پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
-
-
June 17th, 2014, 08:55
#50
عضو انجمن
پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟

نوشته اصلی توسط
RoobinaServer
بنده از 10-15 تیر میتونم این مورد را انجام بدم.
اگر واقعا میخواهید چنین کاری کنید یک زمانی که اکثرا میخوان و آمادگی دارن توی تیر ماه مشخص بشه و آدرس داده بشه و دقیق هماهنگی ها انجام بشه، نه که بشه حکایت جمع شدن دوستان در نمایشگاه الکامپ که هر کی میرفت میدید هیچکس نیست. (اهل کوفه نباشن).
سلام
بسیار سپاسگذار
محل جلسه که همانطور که اعلام شد میتواند در محل شرکت ما باشد و در ادامه میتوان سالن همایش برای این مورد تهیه و اقدام به برگذاری برنامه ای با ابعاد وسیعتر بود
آدرس در سایت ما موجود است در صورت تمایل شماره مستقیم خود را جهت هماهنگی های اولیه پیغام خصوصی کنید
ما این امکان را داریم این تعامل را از همین فردا داشته باشیم و خوشحال میشویم این حرکت زودتر آغاز شود
موفق وپیروز
آلماهاست تنها Platinum Partner رسمی دیتاسنتر
Redstation در ایران و در خارج از ایران میباشد.
-
تعداد تشکر ها از AlmaHost به دلیل پست مفید