من نگفتم تمام درخواست ها باید توسط ساپورت آنلاین بررسی بشه! درخواست های عمومی رو گفتم. مثلا رستور بک آپ ، بررسی خطاها و لوگ ها و .... ولی با این حال بازم بفرمایید چه نوع درخواست هایی هستند که نیاز به زمان زیادی دارند ؟برخی از مشکلات یوزرها نیاز به صرف زمان زیاد برای پاسخگویی دارد
بیچاره اون هاستینگی که نمیتونه یوزرش رو توی چت یا پشت تلفن وریفای کنه !همچنین نیاز به اطلاعات کاربری
بنده چون ممکن شده اش رو دیدم این حرف رو زدم !به صورت آنلاین عملاً ساپورت غیر ممکن است
به هیچ عنوان انتظار ندارم داخل ایران همچین پشتیبانی وجود داشته باشه. پشتیبانی مد نظر من به ازای هر 10 کاربری که میگیرید نیاز به یک نیروی پشتیبانی هست.
پ ن : به پشتیبانی euk مراجعه کنید.