-
May 30th, 2010, 12:30
#11
پاسخ : بررسی پشتیبانی / فروش آنلاین 20 هاستینگ برتر ایران از نظر Webhosting.info ...
-
تعداد تشکر ها از1eng.ir به دلیل پست مفید
-
May 30th, 2010 12:30
# ADS
-
May 30th, 2010, 12:36
#12
پاسخ : بررسی پشتیبانی / فروش آنلاین 20 هاستینگ برتر ایران از نظر Webhosting.info ...

نوشته اصلی توسط
shervin114
هاستیران هم روزای تعطیل کلا کرکره رو میکشن میرن خونه شون
من یکی از سایتهام روی هاستیرانه که هک شده بود و هکره همه رو پاک کرده بود بالای 6 تا تیکت زدم بعد از 3 روز بکاپ رو برگردوندند
آره قبول دارم . روزای تعطیل کلا" رو هوا هست !
-
تعداد تشکر ها ازHematYar به دلیل پست مفید
-
May 30th, 2010, 12:36
#13
پاسخ : بررسی پشتیبانی / فروش آنلاین 20 هاستینگ برتر ایران از نظر Webhosting.info ...

نوشته اصلی توسط
vastdata
شما فکرش رو کن در ثانیه با 6 نفر چت کنی اصلا گیج میشی نمیفهمی باید چیکار کنی
وقتی یه نفر باشی 6 نفر که هیچ به 3 نفر همزمان ساپورت بدی شاهکار کردی !
اونایی که هاستینگن بقدری نیروی ساپورت دارن که به اندازه یه سالن میشن و شاید تعداد مشتری ها به چند ده هزار برسه ولی بازم سه چهار نفر اضافه و بیکار اونجا نشستن که اگه مشتری اومد پشت خط معطل نشه ! اونایی هم که اسمشون هاستینگه....
-
تعداد تشکر ها ازSajad به دلیل پست مفید
-
May 30th, 2010, 12:43
#14
پاسخ : بررسی پشتیبانی / فروش آنلاین 20 هاستینگ برتر ایران از نظر Webhosting.info ...

نوشته اصلی توسط
Sajad
وقتی یه نفر باشی 6 نفر که هیچ به 3 نفر همزمان ساپورت بدی شاهکار کردی !
اونایی که هاستینگن بقدری نیروی ساپورت دارن که به اندازه یه سالن میشن و شاید تعداد مشتری ها به چند ده هزار برسه ولی بازم سه چهار نفر اضافه و بیکار اونجا نشستن که اگه مشتری اومد پشت خط معطل نشه ! اونایی هم که اسمشون هاستینگه....
اینم حرفیه اما بازم از طریق تیکت بهتره تا چت آنلاین چون که یک سری مشکلات احتیاج به چک کردن داره
اما اگه پشتیبانی هم از طریق چت هم تیکت هم تلفنی باشه خبلی بهتره اما مثلا پشتیبانی چت و تلفن رو براش ساعت میزاری نه طرف ساعت 3 شب زنگ بزنه
-
-
May 30th, 2010, 14:20
#15
پاسخ : بررسی پشتیبانی / فروش آنلاین 20 هاستینگ برتر ایران از نظر Webhosting.info ...

نوشته اصلی توسط
vastdata
اینم حرفیه اما بازم از طریق تیکت بهتره تا چت آنلاین چون که یک سری مشکلات احتیاج به چک کردن داره
اما اگه پشتیبانی هم از طریق چت هم تیکت هم تلفنی باشه خبلی بهتره اما مثلا پشتیبانی چت و تلفن رو براش ساعت میزاری نه طرف ساعت 3 شب زنگ بزنه
شرکتی پشتیبانی خوب داره که داخل چت مشکلاتی که حتی نیاز به بررسی دارند رو همون جا بررسی میکنند.
به نظر شما چرا بعضی هامیگند تیکت کنید ؟ چون نیروی ساپورت کم دارند و میگند تیکت کنید تا وقتی دستشون خالی شد انجام بدند. وگرنه خودتون هم میدونید اکثر مشکلات نهایتا 10 دقیقه فرصت نیاز دارند که بررسی بشند.
البته ساپورت چت یاهو و جیمیل اینها منظور من نیست. سیستم گفتگوی آنلاینی مد نظر من هست که در حکم سیستم ساپورت هست و آرشیو و همه چی داره و به عنوان مدرک هم میشه ازش استفاده کرد.
-
تعداد تشکر ها ازSajad به دلیل پست مفید
-
May 30th, 2010, 15:32
#16
عضو انجمن
پاسخ : بررسی پشتیبانی / فروش آنلاین 20 هاستینگ برتر ایران از نظر Webhosting.info ...

نوشته اصلی توسط
Sajad
شرکتی پشتیبانی خوب داره که داخل چت مشکلاتی که حتی نیاز به بررسی دارند رو همون جا بررسی میکنند.
به نظر شما چرا بعضی هامیگند تیکت کنید ؟ چون نیروی ساپورت کم دارند و میگند تیکت کنید تا وقتی دستشون خالی شد انجام بدند. وگرنه خودتون هم میدونید اکثر مشکلات نهایتا 10 دقیقه فرصت نیاز دارند که بررسی بشند.
البته ساپورت چت یاهو و جیمیل اینها منظور من نیست. سیستم گفتگوی آنلاینی مد نظر من هست که در حکم سیستم ساپورت هست و آرشیو و همه چی داره و به عنوان مدرک هم میشه ازش استفاده کرد.
من با نظر شما مخالف هستم و نظر بنده این است که دلیل اینکه ساپورت به صورت تلفنی و یا لایو ساپورت معمولاً پشتیبانی نمیشود این است که برخی از مشکلات یوزرها نیاز به صرف زمان زیاد برای پاسخگویی دارد و همچنین نیاز به اطلاعات کاربری و ... و در چند مرحله و حتی چند روز ممکن است بر طرف گردد و به صورت آنلاین عملاً ساپورت غیر ممکن است
دوستانی هم که فرمودند دیتا سنتر ها ساپورت آنلاین دارند باید این را عرض کنم که من با 5 دیتا سنتر کار کرده ام که همه آنها قسمت live support دارند ولی وقتی از آنها درخواست پشتیبانی میکنند عملاً درخواست میکنند تیکت بزنید
و فقط به سوالات پیش از خرید سرور پاسخ میدهند
موفق و موید باشید
-
تعداد تشکر ها ازMelatHOST به دلیل پست مفید
-
May 30th, 2010, 15:41
#17
پاسخ : بررسی پشتیبانی / فروش آنلاین 20 هاستینگ برتر ایران از نظر Webhosting.info ...

نوشته اصلی توسط
iam
من با نظر شما مخالف هستم و نظر بنده این است که دلیل اینکه ساپورت به صورت تلفنی و یا لایو ساپورت معمولاً پشتیبانی نمیشود این است که برخی از مشکلات یوزرها نیاز به صرف زمان زیاد برای پاسخگویی دارد و همچنین نیاز به اطلاعات کاربری و ... و در چند مرحله و حتی چند روز ممکن است بر طرف گردد و به صورت آنلاین عملاً ساپورت غیر ممکن است
دوستانی هم که فرمودند دیتا سنتر ها ساپورت آنلاین دارند باید این را عرض کنم که من با 5 دیتا سنتر کار کرده ام که همه آنها قسمت live support دارند ولی وقتی از آنها درخواست پشتیبانی میکنند عملاً درخواست میکنند تیکت بزنید
و فقط به سوالات پیش از خرید سرور پاسخ میدهند
موفق و موید باشید
100% همینطوره
گفتم که:
فروش - سوالات قبل از خرید -- آنلاین
ساپورت - تمدید - ... -- آفلاین / تیکت
-
-
May 30th, 2010, 16:28
#18
پاسخ : بررسی پشتیبانی / فروش آنلاین 20 هاستینگ برتر ایران از نظر Webhosting.info ...
برخی از مشکلات یوزرها نیاز به صرف زمان زیاد برای پاسخگویی دارد
من نگفتم تمام درخواست ها باید توسط ساپورت آنلاین بررسی بشه! درخواست های عمومی رو گفتم. مثلا رستور بک آپ ، بررسی خطاها و لوگ ها و .... ولی با این حال بازم بفرمایید چه نوع درخواست هایی هستند که نیاز به زمان زیادی دارند ؟
همچنین نیاز به اطلاعات کاربری
بیچاره اون هاستینگی که نمیتونه یوزرش رو توی چت یا پشت تلفن وریفای کنه !
به صورت آنلاین عملاً ساپورت غیر ممکن است
بنده چون ممکن شده اش رو دیدم این حرف رو زدم !
به هیچ عنوان انتظار ندارم داخل ایران همچین پشتیبانی وجود داشته باشه. پشتیبانی مد نظر من به ازای هر 10 کاربری که میگیرید نیاز به یک نیروی پشتیبانی هست.
پ ن : به پشتیبانی euk مراجعه کنید.
-
-
May 30th, 2010, 16:29
#19
عضو دائم
پاسخ : بررسی پشتیبانی / فروش آنلاین 20 هاستینگ برتر ایران از نظر Webhosting.info ...
یه جایی مثل هاست گیتور فروشش جهانیه! ( ملیتی نیست ) معروف شده و چند تا اپراتور داره، براش سود داره که اپراتور گرفته، وقتی براش سود نداشته باشه همینه
-
تعداد تشکر ها از irlogo به دلیل پست مفید
-
June 2nd, 2010, 15:47
#20
پاسخ : بررسی پشتیبانی / فروش آنلاین 20 هاستینگ برتر ایران از نظر Webhosting.info ...
آخه هاستینگ ایران که عملا نمیشه گفت هاستینگ داشته تو نت میچرخیده گفته ما هم بهتره یه هاستینگ بزنیم احتمالا با مزه هست !
در ثانی واقعا تو این بازار هاستینگ که سودپائینه برای اکثرا توان مالی این رو ندارن که پشتیبان های زیادی داشته باشن بیان 10 تا پشتیبان بزارن که هر ماه به هر کدومشون حداقل 200 - 300 تومن باید داد در ماه میشه دو و نیم تا سه ملیون تومن ... آیا نصف این اصلا درمیاره ؟
-