شرکتی پشتیبانی خوب داره که داخل چت مشکلاتی که حتی نیاز به بررسی دارند رو همون جا بررسی میکنند.
به نظر شما چرا بعضی هامیگند تیکت کنید ؟ چون نیروی ساپورت کم دارند و میگند تیکت کنید تا وقتی دستشون خالی شد انجام بدند. وگرنه خودتون هم میدونید اکثر مشکلات نهایتا 10 دقیقه فرصت نیاز دارند که بررسی بشند.
البته ساپورت چت یاهو و جیمیل اینها منظور من نیست. سیستم گفتگوی آنلاینی مد نظر من هست که در حکم سیستم ساپورت هست و آرشیو و همه چی داره و به عنوان مدرک هم میشه ازش استفاده کرد.