شما اگر مشکل دارید، انگشت به سمت دیگران نچرخانید. فعلا که ما توانستیم و شما ...آنی که برای زند موندن حاضره یک درصد قیمتش رو بده بمیره بهتره تا زنده بمونه! عزیز من وقتی نمیتونید تو یک کار موفق باشید چرا نون بقیه رو آجر میکنید؟ از ان کار بیا بیرون فکر شغل دیگری باش بزا چند نفر دیگر نون بخورند.
من اگر دارم در مورد تجارت حرف می زنم، چون هم تجربه کار تجاری حرفه ای را داشتم و هم مطالعات گسترده در این زمینه داشتم. البته خوب معمولا در ایران به کار بردن مطالعه یک لفظ سو تفاهمی است و معنیش به غلط رو صفحات زرد جا افتاده است.
دقت کنید اصل بی ادب بودن مشتریان محکوم است که البته متقابلش هم محکوم است و کم هم نداشتیم سرویس دهندگانی که این طور برخورد توهین آمیز داشتند.
عرض بنده این است، که این مسئله خاص مشتریان نیست و خیلی سرویس دهندگان (اگر نگیم بیشتر از مشتریان میشود گفت با همان نسبت) هستند که اصلا برخورد حرفه ای که هیچ حتی مودبانه ندارند.
در مورد یک نکته که دوستان اشاره کردند، تائید مشتری، واقعا ایده خوبی است. ما در کدباکس این را به کار گرفتیم. و چند مورد برای ما حسابی کارگشا شد.