نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 64

موضوع: مشتری مداری به چه قیمتی؟

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن AlmaHost آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    Net
    نوشته ها
    247
    تشکر تشکر کرده 
    398
    تشکر تشکر شده 
    1,529
    تشکر شده در
    736 پست

    پیش فرض پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟

    با سلام
    خیلی خیلی خوب است که باز مجدد صدایی شنیده میشود . کل پست ها را خواندم و تنها نکته ای که دیده شد همه اعلام میکردند بله بله درست است ! حق با استارتر است ! من هم تایید میکنم ! و .....و ...... و .........
    خوب نتیجه : هیچ
    هر بار یک عده از همکاران عزیز از ته دل داد میزنند آی مردیم از گرما اما شخصی حاظر نیست حتی جای خود را تغییر دهد تا از شدت گرما کاسته شود یا از دیگران بخواهد حتی با هم شرایط آب و هوایی را تغییر دهند .
    اگر میگویید شخص و شرکتی همکاری نمیکند پس چرا فریاد میزنید ؟ آیا یکی از همان اشخاص و شرکت ها خود شما نیستید؟
    اگر این مورد را که استارتر بیان کرده و باقی تایید میکنند یک مشکل میدانید آن هم از نوع عمیق و تاثیرگذار چرا همانند باقی مشکلات زندگی و تجارت خود برای حل آن قدم بر نمیدارید. یا جز افرادی هستید که فکر میکنید مشکل را هر جا دید باید زیر فرش قرار داد و گذر کرد؟
    در این جا شما سرویس دهنده هستید اما در مرحله بالاتر من و شما خود مشتری هستیم برای دیتا سنتر ها و شرکت های خارجی آیا این رفتار را از جانب خود و همکاران در مقابل دیتا سنتر ها دیده و شنیده اید؟
    چه کرده اند که ما به درستی با انها تقابل و تفاهم میکنیم اما بعضی از مشتریان ما با ما نمیتوانند اینگونه باشند؟
    دلیل ساده است آنها پروتوکل ها برخورد و سرویس دهی را رعایت کردند مدیران روابط عمومی آنها به صورت مستمر و پی در پی با دیگر شرکت های همتراز در ازتباط بوده اند از همه مهم تر آنها احترام متقابل را نشان ما داده اند . کی به انها گفتیم فلان دیتا سنتر اینجور است و آنها بگویند بله آنها فلان و ...... هستند بلکه فقط با گقتن سیاست کاری ما این چنین است بحث را جم کردند .
    چند مورد را اعلام میکنم که آنها به صورت یکسان برخورد میکنند همانند یک دیگر اما ما درست نقطه مقابل ان را عمل میکنیم:
    ۱: ابیوز و نوع برخورد با آن در دیتا سنتر ها چه طور است و ما چگونه با مشتریانمان در این موارد برخورد میکنیم
    ۲: آنها در ابتدا وریفای کردن یوزر برای ارائه خدمات را در نظر میگیرند و ما حتی از گفتن آن کلمه ترس داریم که رعایت همین مورد جلوی خیلی از رفتار اشتباه کاربر یا مشتری را میگیرد
    ۳: وقتی جهت آپدیت و تغییرات سرویس انها از دسترس خارج میشود چه اتفاقی می افتد و ما چه میکنیم و در مقابل وقتی سرویس ما از دسترس خارج میشود برای تغییرات ما اجازه میدهیم مشتری چه برخوردی کند
    در نهایت بحث دادن اجازه و ندادن اجازه است
    شخصی که سرویس بد دارد و بی کیفیت خوب تکلیفش مشخص است چرا زور میزنیم و فکر مان را درگیر آن که چگونه بفهمانیم به مشتری آن بد است میکنیم؟
    اگر خود را محق میدانید که از کاربران با سابقه و دلسور این انجمن هستید باید بدانید این شما هستید که به انجمن اعتبار میدهید نه انجمن به شما . بدانید اگر فقط و فقط بخواهید با کمک هم شرایط را تغییر دهید به راحتی میتوانید حتی به انجمن هم مسیر و خط مشی دهید تا در راستای شما و ما هم حرکت کند .
    خلاصه داشته های هر کدام از ما بسیار ارزشمند است و با قرار دادن آن کنار یکدیگر هم توان و هم ارزش بالاتر میرود
    هر شخصی توان دارد و میخواهد تغییری ایجاد کند بسم الله .... وگرنه با تایید و دادو بیداد بیشتر ضعف نشان میدهیم
    همین پست به راحتی به کاربران نشان میدهد ضعف ما چیست و چه چیز روی مخ ما است و لی عملا نمیتوانیم عکس العمل نشان دهیم ما حتی در این انجمن یک جای خصوصی برای بیان مشکلات نداریم و اولین درخواست میتواند همین باشد از مدیران که این فضا را برای ما به هر شکل حتی ابتدایی ترین حالت به وجود آورند و بر اساس یک سری ***** ها این مورد را برای ما ایجاد کنند
    حرف زیاد است و زمان کوتاه و ما استقبال میکنیم به هر شکل تعامل با همکاران را چه به صورت جلسات آنلاین باشد چه حضوری
    موفق وپیروز
    آلماهاست تنها Platinum Partner رسمی دیتاسنتر Redstation در ایران و در خارج از ایران میباشد.


  2. تعداد تشکر ها ازAlmaHost به دلیل پست مفید


  3. #2
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    نوشته ها
    56
    تشکر تشکر کرده 
    309
    تشکر تشکر شده 
    163
    تشکر شده در
    111 پست

    پیش فرض پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط AlmaHost نمایش پست ها
    با سلام
    خیلی خیلی خوب است که باز مجدد صدایی شنیده میشود . کل پست ها را خواندم و تنها نکته ای که دیده شد همه اعلام میکردند بله بله درست است ! حق با استارتر است ! من هم تایید میکنم ! و .....و ...... و .........
    خوب نتیجه : هیچ
    هر بار یک عده از همکاران عزیز از ته دل داد میزنند آی مردیم از گرما اما شخصی حاظر نیست حتی جای خود را تغییر دهد تا از شدت گرما کاسته شود یا از دیگران بخواهد حتی با هم شرایط آب و هوایی را تغییر دهند .
    اگر میگویید شخص و شرکتی همکاری نمیکند پس چرا فریاد میزنید ؟ آیا یکی از همان اشخاص و شرکت ها خود شما نیستید؟
    اگر این مورد را که استارتر بیان کرده و باقی تایید میکنند یک مشکل میدانید آن هم از نوع عمیق و تاثیرگذار چرا همانند باقی مشکلات زندگی و تجارت خود برای حل آن قدم بر نمیدارید. یا جز افرادی هستید که فکر میکنید مشکل را هر جا دید باید زیر فرش قرار داد و گذر کرد؟
    در این جا شما سرویس دهنده هستید اما در مرحله بالاتر من و شما خود مشتری هستیم برای دیتا سنتر ها و شرکت های خارجی آیا این رفتار را از جانب خود و همکاران در مقابل دیتا سنتر ها دیده و شنیده اید؟
    چه کرده اند که ما به درستی با انها تقابل و تفاهم میکنیم اما بعضی از مشتریان ما با ما نمیتوانند اینگونه باشند؟
    دلیل ساده است آنها پروتوکل ها برخورد و سرویس دهی را رعایت کردند مدیران روابط عمومی آنها به صورت مستمر و پی در پی با دیگر شرکت های همتراز در ازتباط بوده اند از همه مهم تر آنها احترام متقابل را نشان ما داده اند . کی به انها گفتیم فلان دیتا سنتر اینجور است و آنها بگویند بله آنها فلان و ...... هستند بلکه فقط با گقتن سیاست کاری ما این چنین است بحث را جم کردند .
    چند مورد را اعلام میکنم که آنها به صورت یکسان برخورد میکنند همانند یک دیگر اما ما درست نقطه مقابل ان را عمل میکنیم:
    ۱: ابیوز و نوع برخورد با آن در دیتا سنتر ها چه طور است و ما چگونه با مشتریانمان در این موارد برخورد میکنیم
    ۲: آنها در ابتدا وریفای کردن یوزر برای ارائه خدمات را در نظر میگیرند و ما حتی از گفتن آن کلمه ترس داریم که رعایت همین مورد جلوی خیلی از رفتار اشتباه کاربر یا مشتری را میگیرد
    ۳: وقتی جهت آپدیت و تغییرات سرویس انها از دسترس خارج میشود چه اتفاقی می افتد و ما چه میکنیم و در مقابل وقتی سرویس ما از دسترس خارج میشود برای تغییرات ما اجازه میدهیم مشتری چه برخوردی کند
    در نهایت بحث دادن اجازه و ندادن اجازه است
    شخصی که سرویس بد دارد و بی کیفیت خوب تکلیفش مشخص است چرا زور میزنیم و فکر مان را درگیر آن که چگونه بفهمانیم به مشتری آن بد است میکنیم؟
    اگر خود را محق میدانید که از کاربران با سابقه و دلسور این انجمن هستید باید بدانید این شما هستید که به انجمن اعتبار میدهید نه انجمن به شما . بدانید اگر فقط و فقط بخواهید با کمک هم شرایط را تغییر دهید به راحتی میتوانید حتی به انجمن هم مسیر و خط مشی دهید تا در راستای شما و ما هم حرکت کند .
    خلاصه داشته های هر کدام از ما بسیار ارزشمند است و با قرار دادن آن کنار یکدیگر هم توان و هم ارزش بالاتر میرود
    هر شخصی توان دارد و میخواهد تغییری ایجاد کند بسم الله .... وگرنه با تایید و دادو بیداد بیشتر ضعف نشان میدهیم
    همین پست به راحتی به کاربران نشان میدهد ضعف ما چیست و چه چیز روی مخ ما است و لی عملا نمیتوانیم عکس العمل نشان دهیم ما حتی در این انجمن یک جای خصوصی برای بیان مشکلات نداریم و اولین درخواست میتواند همین باشد از مدیران که این فضا را برای ما به هر شکل حتی ابتدایی ترین حالت به وجود آورند و بر اساس یک سری ***** ها این مورد را برای ما ایجاد کنند
    حرف زیاد است و زمان کوتاه و ما استقبال میکنیم به هر شکل تعامل با همکاران را چه به صورت جلسات آنلاین باشد چه حضوری
    موفق وپیروز

    سلام
    بله اینکه شخصی افراد دیگر را در رابطه با موضوعی مستلزم رعایت حدود و چارچوب خاصی بداند و در حقیقت شخص دیگری را به انجام کاری یا پایبندی به اصولی مقید کند ، لازمه آن رعایت همان درخواست در شخص درخواست کننده است
    امام علی (ع) حدیثی بدین مضمون دارند که هیچ چیزی از شما نخواستم مگر آنکه پیش از آن خود آن را بدان مقید کردم
    اینجا هم همین است.مطمئنا همه عزیزانی که لب به اعتراض و گلایه گشودند،پیش از زدن حرف خود،خود را مقید به انجام صحبتهای خود در اینده کرده اند

  4. تعداد تشکر ها از nima-s به دلیل پست مفید


  5. #3
    عضو انجمن AlmaHost آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    Net
    نوشته ها
    247
    تشکر تشکر کرده 
    398
    تشکر تشکر شده 
    1,529
    تشکر شده در
    736 پست

    پیش فرض پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط nima-s نمایش پست ها
    سلام
    بله اینکه شخصی افراد دیگر را در رابطه با موضوعی مستلزم رعایت حدود و چارچوب خاصی بداند و در حقیقت شخص دیگری را به انجام کاری یا پایبندی به اصولی مقید کند ، لازمه آن رعایت همان درخواست در شخص درخواست کننده است
    امام علی (ع) حدیثی بدین مضمون دارند که هیچ چیزی از شما نخواستم مگر آنکه پیش از آن خود آن را بدان مقید کردم
    اینجا هم همین است.مطمئنا همه عزیزانی که لب به اعتراض و گلایه گشودند،پیش از زدن حرف خود،خود را مقید به انجام صحبتهای خود در اینده کرده اند
    سلام
    اگر واقعا عمل میشد در حال حاظر دلیل بر اعتراض نبود آیا غیر از این است ؟
    اینکه من فقط بگویم من مسلمانم و نماز میخوانم آیا واقعا به رسالتی که بر گردن دارم عمل کرده ام ؟
    دوست عزیز داستان جماعت ما سر دراز دارد در روبروی یکدیگر یکجور هستیم و در خفی شکل دیگر
    تا قوانینی بین کسانی که میخواهند تغییر بوجود آید منعقد نگردد و نظارتی بر اجرای ان نباشد هیچ چیز درست نمیشود باید حد اقل چند شرکت یا شخص با هم بخواهند قدم بردارند تا دیگران نیز همراه شوند و نتیجه حاصل گردد
    آلماهاست تنها Platinum Partner رسمی دیتاسنتر Redstation در ایران و در خارج از ایران میباشد.


  6. تعداد تشکر ها ازAlmaHost به دلیل پست مفید


  7. #4
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Oct 2013
    نوشته ها
    56
    تشکر تشکر کرده 
    309
    تشکر تشکر شده 
    163
    تشکر شده در
    111 پست

    پیش فرض پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط AlmaHost نمایش پست ها
    سلام
    اگر واقعا عمل میشد در حال حاظر دلیل بر اعتراض نبود آیا غیر از این است ؟
    اینکه من فقط بگویم من مسلمانم و نماز میخوانم آیا واقعا به رسالتی که بر گردن دارم عمل کرده ام ؟
    دوست عزیز داستان جماعت ما سر دراز دارد در روبروی یکدیگر یکجور هستیم و در خفی شکل دیگر
    تا قوانینی بین کسانی که میخواهند تغییر بوجود آید منعقد نگردد و نظارتی بر اجرای ان نباشد هیچ چیز درست نمیشود باید حد اقل چند شرکت یا شخص با هم بخواهند قدم بردارند تا دیگران نیز همراه شوند و نتیجه حاصل گردد
    بله عرایض بنده هم در جهت موافق عرایض شما بود.تنها قصد بیان یک نکته را داشتم و ان هم اینکه واقعه ای هر چقدر هم بصورت گسترده در جامعه رواج داشته باشد،از آنجا که نمیتوان همه را به یک چشم دید،باید این را در نظر گرفت که شاید 1 نفر در میان انان اینگونه نباشد و در واقع اهل عمل باشد.بنابراین نباید به اینگونه همه را بصورت یکسان مخاطب قرار داد.
    در واقع این کار موجب مثبت نگری و داشتن آرامش روانی بیشتر برای خود شخص میشود و هدف بنده همین بود.اینکه بگویم قدری مثبت تر به قضیه نگاه کنید تا عرایضتان مخاطبان بیشتری داشته باشد و بدین گونه انتظار عمل گرایی در مخاطب هم بالاتر خواهد بود

  8. تعداد تشکر ها از nima-s به دلیل پست مفید


  9. #5
    عضو دائم RoobinaServer آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    Tehran | تلگرام : @rbserver | کانال تلگرام : @roobinaserver
    نوشته ها
    2,600
    تشکر تشکر کرده 
    438
    تشکر تشکر شده 
    7,427
    تشکر شده در
    5,196 پست

    پیش فرض پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط AlmaHost نمایش پست ها
    با سلام
    خیلی خیلی خوب است که باز مجدد صدایی شنیده میشود . کل پست ها را خواندم و تنها نکته ای که دیده شد همه اعلام میکردند بله بله درست است ! حق با استارتر است ! من هم تایید میکنم ! و .....و ...... و .........
    خوب نتیجه : هیچ
    ....
    پستتون رو خوندم. ولی فکر میکنید چند تا کاربر قدیمی در انجمن باشه که بخواهد چنین کاری بکند ؟ الان تعداد کسانی که در همین تاپیک نظر دادند و موافق بودند یا ... را بشمرید چند نفر هستند ؟ حالا برید بخش فروش ببینید اونجا چند نفر هستند.

    کافیه یکی یه حرفی بزنه همه میریزن سرش.

    بارها و بارها شده هم دیدم هم تست کردیم کافیه یکی بگه سلام

    شما بگی اینجا سلام نکن بده (یا همین بالا آوردن تاپیک های قدیمی یکی میره با لهن آروم و خوب میگه تاریخ رو ببینید تاپیک قدیمیه) اون یکی میاد میگه جای شما تنگ کردم ؟ به شما چه.

    خب کی باید برخورد بکنه ؟ ادمین. حالا ادمین کجاست ؟ رو هوا!!!

    حالا از دید رقابت نادرست و سوء استفاده از کوتاهی ادمین ها :

    یکی میاد تاپیک میزنه میگه مثلا وی پی ان میخوام

    نباید چنین صحبتی بشه ها حالا شخص X بارها چنین صحبتی کرده و ادمینی هم نبوده که ببینه شخص Y میاد تا یه صحبت میکنه شخص X میره به ادمین میگه حالا پیغام خصوصی ای ایمیل یا هرچی دو روز نشده شخص Y بن میشه

    باید قبول کنید یک سری از موارد بدی که داره تو انجمن پیش میره و ریشه پیدا میکنه کوتاهی ادمینی و مدیریتی هست. الان این خودش زیراب زنی بود قبول ندارید ؟ به نظرتون اگر ادمین از اول قوانین رو درست انجام میداده و برخورد میکرده کار به اینجا میرسید ؟ از کجا معلوم شاید زیراب زنی که الان تو انجمن خیلی پیشرفت کرده از همین جاها شروع شده باشه.


    به نظر من کاملا حرفتون درست و باید حرکتی بشه. اما پشتوانه یک مدیریت قوی هست ؟ فردا یکی اومد آفر داد رد استیشن رم 1 گیگ 5 تومان و تداخل تو کاسبی همین خود شما آلما هاست ایجاد کرد کسی جرات میتونه بکنه بگه چرا چنین قیمتی میدی ؟ چرا بازار خراب میکنی ؟

    اگر بگه به دعوا میکشه و آخرش ادمین میاد یوهو رد بشه میبینه ee دعوا میزنه هر دو روبن میکنه

    همین استارتر delta تا جایی که میشناسم کاری بخواد بکنه رو انجام میده شما ازش حمایت میکنی ؟ ادمین حمایت میکنه ؟

    هیچ میدونید اگر همین قیمت ها کنترل بشه و کمی فروشنده ها کنترل بشوند تاپیک های کلاه برداری و ... رو به 0 میرسه و اعتبار انجمن هم بالاتر میره و در نتیجه خرید و فروش هم بالا میره ؟ یعنی سود چند ظرفه.


    ما ضعف مدیریتی هم داریم.


    به نظر من علاوه بر اون اتاق برای جلسه های خصوصی و ... درسته انجمن به خرید و فروش هیچ کاری نداره و نبایدم داشته باشه اما یک مدیر از میان فروشندگان قدیمی انتخاب باید بشه فقط برای کنترل همین قیمت ها و ... (خود فروشندگان قدیمی باید انتخابش کنند که فردا اعتراض هم نکنند و دسترسی داشته باشه به بخش های فروش برای برخورد با کم فروشان و تخریب کنندگان).


    ایده زیاده و ما حمایت میکنیم چون به نفع همه هست فقط به نفع یک نفر نیست که در بره هر کسی ولی حمایت مدیریتی نباشه فایده نداره و نخواهد داشت.

    حالا ببینیم تاپیک فعلی رو کی ادمین میاد رد بشه بزنه قفلش کنه بگه بارها از این تاپیک ها در انجمن دیدیم. تاپیک بسته شد.

    - - - Updated - - -





      • اینم از مدیران.

        تاپیک از کی زده شده ؟ چرا فقط رامین باید بیاد ؟ اینجا دیگه ادمین نداره ؟ (الان بگیم به گوششون میرسه همه میان میگن اینویز اومدیم).


        این همه ادمین کجا هستند ؟ یعنی فقط رامین دوست داره همه ببیننش ؟ خوبه این رامین هم بعد کلی داد و بیداد که همش میگفتیم انجمن ادمین نداره انتخاب شد.


    بنده خودم اولین نفر هستم که قدم بر میدارم اما با حمایت مدیریت ، نه که برم جلو فقط ضایع بشم و برند خراب بشه. شما هم باشید چنین کاری نمیکنید.
    ویرایش توسط RoobinaServer : June 15th, 2014 در ساعت 16:33
    میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
    پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
    از سال 1385 تا کنون


  10. تعداد تشکر ها ازRoobinaServer به دلیل پست مفید


  11. #6
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    محل سکونت
    شیراز
    نوشته ها
    425
    تشکر تشکر کرده 
    649
    تشکر تشکر شده 
    888
    تشکر شده در
    618 پست

    پیش فرض پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط RoobinaServer نمایش پست ها
    پستتون رو خوندم. ولی فکر میکنید چند تا کاربر قدیمی در انجمن باشه که بخواهد چنین کاری بکند ؟ الان تعداد کسانی که در همین تاپیک نظر دادند و موافق بودند یا ... را بشمرید چند نفر هستند ؟ حالا برید بخش فروش ببینید اونجا چند نفر هستند.

    کافیه یکی یه حرفی بزنه همه میریزن سرش.

    بارها و بارها شده هم دیدم هم تست کردیم کافیه یکی بگه سلام

    شما بگی اینجا سلام نکن بده (یا همین بالا آوردن تاپیک های قدیمی یکی میره با لهن آروم و خوب میگه تاریخ رو ببینید تاپیک قدیمیه) اون یکی میاد میگه جای شما تنگ کردم ؟ به شما چه.

    خب کی باید برخورد بکنه ؟ ادمین. حالا ادمین کجاست ؟ رو هوا!!!

    حالا از دید رقابت نادرست و سوء استفاده از کوتاهی ادمین ها :

    یکی میاد تاپیک میزنه میگه مثلا وی پی ان میخوام

    نباید چنین صحبتی بشه ها حالا شخص X بارها چنین صحبتی کرده و ادمینی هم نبوده که ببینه شخص Y میاد تا یه صحبت میکنه شخص X میره به ادمین میگه حالا پیغام خصوصی ای ایمیل یا هرچی دو روز نشده شخص Y بن میشه

    باید قبول کنید یک سری از موارد بدی که داره تو انجمن پیش میره و ریشه پیدا میکنه کوتاهی ادمینی و مدیریتی هست. الان این خودش زیراب زنی بود قبول ندارید ؟ به نظرتون اگر ادمین از اول قوانین رو درست انجام میداده و برخورد میکرده کار به اینجا میرسید ؟ از کجا معلوم شاید زیراب زنی که الان تو انجمن خیلی پیشرفت کرده از همین جاها شروع شده باشه.


    به نظر من کاملا حرفتون درست و باید حرکتی بشه. اما پشتوانه یک مدیریت قوی هست ؟ فردا یکی اومد آفر داد رد استیشن رم 1 گیگ 5 تومان و تداخل تو کاسبی همین خود شما آلما هاست ایجاد کرد کسی جرات میتونه بکنه بگه چرا چنین قیمتی میدی ؟ چرا بازار خراب میکنی ؟

    اگر بگه به دعوا میکشه و آخرش ادمین میاد یوهو رد بشه میبینه ee دعوا میزنه هر دو روبن میکنه

    همین استارتر delta تا جایی که میشناسم کاری بخواد بکنه رو انجام میده شما ازش حمایت میکنی ؟ ادمین حمایت میکنه ؟

    هیچ میدونید اگر همین قیمت ها کنترل بشه و کمی فروشنده ها کنترل بشوند تاپیک های کلاه برداری و ... رو به 0 میرسه و اعتبار انجمن هم بالاتر میره و در نتیجه خرید و فروش هم بالا میره ؟ یعنی سود چند ظرفه.


    ما ضعف مدیریتی هم داریم.


    به نظر من علاوه بر اون اتاق برای جلسه های خصوصی و ... درسته انجمن به خرید و فروش هیچ کاری نداره و نبایدم داشته باشه اما یک مدیر از میان فروشندگان قدیمی انتخاب باید بشه فقط برای کنترل همین قیمت ها و ... (خود فروشندگان قدیمی باید انتخابش کنند که فردا اعتراض هم نکنند و دسترسی داشته باشه به بخش های فروش برای برخورد با کم فروشان و تخریب کنندگان).


    ایده زیاده و ما حمایت میکنیم چون به نفع همه هست فقط به نفع یک نفر نیست که در بره هر کسی ولی حمایت مدیریتی نباشه فایده نداره و نخواهد داشت.

    حالا ببینیم تاپیک فعلی رو کی ادمین میاد رد بشه بزنه قفلش کنه بگه بارها از این تاپیک ها در انجمن دیدیم. تاپیک بسته شد.

    - - - Updated - - -





      • اینم از مدیران.

        تاپیک از کی زده شده ؟ چرا فقط رامین باید بیاد ؟ اینجا دیگه ادمین نداره ؟ (الان بگیم به گوششون میرسه همه میان میگن اینویز اومدیم).


        این همه ادمین کجا هستند ؟ یعنی فقط رامین دوست داره همه ببیننش ؟ خوبه این رامین هم بعد کلی داد و بیداد که همش میگفتیم انجمن ادمین نداره انتخاب شد.


    بنده خودم اولین نفر هستم که قدم بر میدارم اما با حمایت مدیریت ، نه که برم جلو فقط ضایع بشم و برند خراب بشه. شما هم باشید چنین کاری نمیکنید.

    جناب از نظر من تمام این بحث ها آخر میرسه به Verify شدن فروشندگان و نظارت بر فروش فروشندگان که بارها در موردش بحث شده و آخرش مدیران هیچ اقدامی نکردن بجز قانون 100 پست !

  12. #7
    عضو انجمن AlmaHost آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    Net
    نوشته ها
    247
    تشکر تشکر کرده 
    398
    تشکر تشکر شده 
    1,529
    تشکر شده در
    736 پست

    پیش فرض پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط RoobinaServer نمایش پست ها
    پستتون رو خوندم. ولی فکر میکنید چند تا کاربر قدیمی در انجمن باشه که بخواهد چنین کاری بکند ؟ الان تعداد کسانی که در همین تاپیک نظر دادند و موافق بودند یا ... را بشمرید چند نفر هستند ؟ حالا برید بخش فروش ببینید اونجا چند نفر هستند.
    .....

    سلام
    به نامش و به یاریش
    تقریبا تفکر یکی میباشد و من خیلی تمایل دارم برای اولین قدم با شما در تهران یک گپ و گفتگو داشته باشم و از دوستانی که تمایل دارن و میتوانند حظور داشته باشند در تهران دعوت میکنم و حتی این امکان است که در ان جلسه به صورت آنلاین روی لینک مایکروسافت حظور داشته باشند
    ما اولین قدم را بر میداریم و منتظر پاسخ شما هم هستم ... هر شخص و یا شرکت هم تمایل داشت میتواند اعلام کند ما در محل شرکت آمادگی پذیرایی آنها را داریم ... باشد که حرکتی صورت پذیرد
    آلماهاست تنها Platinum Partner رسمی دیتاسنتر Redstation در ایران و در خارج از ایران میباشد.


  13. تعداد تشکر ها ازAlmaHost به دلیل پست مفید


  14. #8
    عضو دائم RoobinaServer آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    Tehran | تلگرام : @rbserver | کانال تلگرام : @roobinaserver
    نوشته ها
    2,600
    تشکر تشکر کرده 
    438
    تشکر تشکر شده 
    7,427
    تشکر شده در
    5,196 پست

    پیش فرض پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟

    کلا بخش فروش خجالت آوره دیگه!

    طرف درخواست سرویس اتک کرده مدیران محترم که نگاهش نکردن هیچ یه سری هم رفتن آفر دادن. بعد بنده باید بیام ببینم کی داره اتک میزنه آیپیش فلانه ببینم مال کدوم همکار انجمنه

    طی این چند سال 90% اتک هایی که بوده و داشتیم با یه تلفن به بچه های انجمن حل شده چون سرویس دهندش همین بچه های انجمن بودن

    http://www.webhostingtalk.ir/f13/116147/


    نقل قول نوشته اصلی توسط AlmaHost نمایش پست ها
    سلام
    به نامش و به یاریش
    تقریبا تفکر یکی میباشد و من خیلی تمایل دارم برای اولین قدم با شما در تهران یک گپ و گفتگو داشته باشم و از دوستانی که تمایل دارن و میتوانند حظور داشته باشند در تهران دعوت میکنم و حتی این امکان است که در ان جلسه به صورت آنلاین روی لینک مایکروسافت حظور داشته باشند
    ما اولین قدم را بر میداریم و منتظر پاسخ شما هم هستم ... هر شخص و یا شرکت هم تمایل داشت میتواند اعلام کند ما در محل شرکت آمادگی پذیرایی آنها را داریم ... باشد که حرکتی صورت پذیرد
    بنده از 10-15 تیر میتونم این مورد را انجام بدم.

    اگر واقعا میخواهید چنین کاری کنید یک زمانی که اکثرا میخوان و آمادگی دارن توی تیر ماه مشخص بشه و آدرس داده بشه و دقیق هماهنگی ها انجام بشه، نه که بشه حکایت جمع شدن دوستان در نمایشگاه الکامپ که هر کی میرفت میدید هیچکس نیست. (اهل کوفه نباشن).
    میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
    پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
    از سال 1385 تا کنون


  15. #9
    عضو انجمن AlmaHost آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Sep 2011
    محل سکونت
    Net
    نوشته ها
    247
    تشکر تشکر کرده 
    398
    تشکر تشکر شده 
    1,529
    تشکر شده در
    736 پست

    پیش فرض پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط RoobinaServer نمایش پست ها

    بنده از 10-15 تیر میتونم این مورد را انجام بدم.

    اگر واقعا میخواهید چنین کاری کنید یک زمانی که اکثرا میخوان و آمادگی دارن توی تیر ماه مشخص بشه و آدرس داده بشه و دقیق هماهنگی ها انجام بشه، نه که بشه حکایت جمع شدن دوستان در نمایشگاه الکامپ که هر کی میرفت میدید هیچکس نیست. (اهل کوفه نباشن).
    سلام
    بسیار سپاسگذار
    محل جلسه که همانطور که اعلام شد میتواند در محل شرکت ما باشد و در ادامه میتوان سالن همایش برای این مورد تهیه و اقدام به برگذاری برنامه ای با ابعاد وسیعتر بود
    آدرس در سایت ما موجود است در صورت تمایل شماره مستقیم خود را جهت هماهنگی های اولیه پیغام خصوصی کنید
    ما این امکان را داریم این تعامل را از همین فردا داشته باشیم و خوشحال میشویم این حرکت زودتر آغاز شود
    موفق وپیروز
    آلماهاست تنها Platinum Partner رسمی دیتاسنتر Redstation در ایران و در خارج از ایران میباشد.


  16. تعداد تشکر ها از AlmaHost به دلیل پست مفید


  17. #10
    عضو انجمن hadi_am آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2011
    محل سکونت
    هر جا خدا بخواد ...
    نوشته ها
    472
    تشکر تشکر کرده 
    880
    تشکر تشکر شده 
    2,675
    تشکر شده در
    1,170 پست

    پیش فرض پاسخ : مشتری مداری به چه قیمتی؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط AlmaHost نمایش پست ها
    سلام
    بسیار سپاسگذار
    محل جلسه که همانطور که اعلام شد میتواند در محل شرکت ما باشد و در ادامه میتوان سالن همایش برای این مورد تهیه و اقدام به برگذاری برنامه ای با ابعاد وسیعتر بود
    آدرس در سایت ما موجود است در صورت تمایل شماره مستقیم خود را جهت هماهنگی های اولیه پیغام خصوصی کنید
    ما این امکان را داریم این تعامل را از همین فردا داشته باشیم و خوشحال میشویم این حرکت زودتر آغاز شود
    موفق وپیروز

    درود

    خیلی خوشحال میشم که در صورتی که زمانش جور باشه ما هم توی این جلسه باشیم.

    این مساله البته باید خیلی وقت پیش اتفاق می افتاد که متاسفانه توی این وضعیت داره اتفاق می افته...

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چطور می شه یک شبکه ماهواره و اینترنتی؟
    توسط AhrimanSefid در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: August 20th, 2016, 15:40
  2. خرید لپ تاپ بدون گارانتی؟!
    توسط سیدرضا بازیار در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: June 25th, 2015, 13:11
  3. طراحی وب با چه قیمتی؟
    توسط bigsinoos در انجمن درخواست خدمات طراحی و گرافیکی
    پاسخ ها: 35
    آخرين نوشته: November 26th, 2012, 10:44
  4. خرید دلار به نرخ دولتی؟
    توسط novinvps.com در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: February 10th, 2012, 01:50
  5. پرداخت های اینترنتی؟
    توسط novinvps.com در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: July 26th, 2009, 20:11

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •