سلام
وقت شما بخیر
از تاخییر در پاسخ سوال شما عذرخواهی میکنیم متاسفانه تاپیک مشاهده نشد اگر در سایت تیکت میکردید سریعتر انجام وظیفه میشد توسط بنده و همکاران
در رابطه با سوال شما
1- دیتاسنتر ovh کانادا است
2- پورت 1 گیگ اشتراکی است
3- متاسفانه خیر چون حجم بالاست به طور مثال ما مشترکین داریم که بالای 500 گیگابایت نیز فضای بک اپ دارند و متاسفانه میسر نیست از این حجم ها نسخه دوم تهیه شود
مشکلی نیست در خدمتیم صرفا تحویل انلاین الان فعال نیست بعد از سفارش ساعاتی بعد تقدیم میشود سرویس
در خدمتیم
سلام دوست گرامی
من چند ماه پیش از شما سرویس 100 گیگ یکساله خریداری کردم و مبلغ 100 هزار تومان بابت آن پرداخت کردم ( فاکتور شماره 307715 مربوط به تاریخ 21/05/2014 )
بعد اطلاعات سرویس رو فرستادید:
ادرس ورود:
192.99.12.171:3141
بعد از یه مدت اعلام کردید که سرویس انتقال داده شده به سرور جدید
ادرس ورود سرور جدید
http://80.243.181.148:3141
الان چیزی نزدیک به یک ماه (شاید هم بیشتر) هست که من به هیچکدوم از این دو سرور با اطلاعاتی که فرستادید دسترسی ندارم
هیچ کدوم از این سرورها بالا نمیان!
خواستم از طریق تیکت پیگیری کنم خطا میده: مشخصات ورود اشتباه است لطفا دوباره سعی کنید. ناحیه کاربری - ایران بک آپ
بازیابی رمز عبور جدید رو کلیک میکنم و بعد از وارد کردن ایمیلم میره به مرحله بعد که میخواد به سوال امنیتی جواب بدم.
سوال امنیتی هم به این صورت نوشته شده:
���j�Q(3�e�T|����Vؖ��x8 b,9!�O4w}�:V�:
با شماره تلفن شرکت تماس گرفتم که ظاهرا توی یکی از سایت هاتون اطلاعیه زدید مشکل داره!
براتون ایمیل فرستادم بازهم جواب ندادید
از بخش تماس با ما در سایتتون ایمیل فرستادم بازهم جواب ندادید
یه شماره موبایل ازتون توی سایت دیدم اون هم که خاموش کردین!
اومدم کاربری جدید بسازم و تیکت بزنم باز توی بخش عضویت قسمت سوال امنیتی کارکترهایی مثل ��� هستند
به نطر شما وقتی ما پول میدیم بابت سرویس و هیچ خدماتی دریافت نمیکنیم! پشتیبانی هم صفر هستش. باید چیکار بکنیم؟!
ممنون میشم به قید فوریت و هرچه سریعتر این مسئله رو حل کنید
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)