خیر مشکل زبان موبایل تون نیست. یک مورد سمت وب سرویس بانک هست که داریم اصلاح میکنم و فردا زبان پیش فرض فارسی میشه. اما کسانی که قبلا زبان شون رو در کد#724* انگلیسی تعیین کردن صفحه انگلیسی رو میبینن که میتونن با شماره گیری کد#724* زبان شون رو تغییر بدن.
خطای 3- به خاطر ارسال اشتباه شماره موبایل هست. شماره موبایل باید به فرمت صحیح به وب سرویس ارسال بشه. راهنمای وب سرویس رو مطالعه بفرمایید :
http://www.flynet.ir/plugins/api-flynet.pdf
برای جلوگیری از کلاه برداری و چند مورد دیگه، محصولی که ایجاد میکنید و تایید میش قابلیت حذف شدن نداره.