نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 32

موضوع: اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #13
    عضو دائم RoobinaServer آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2012
    محل سکونت
    Tehran | تلگرام : @rbserver | کانال تلگرام : @roobinaserver
    نوشته ها
    2,600
    تشکر تشکر کرده 
    438
    تشکر تشکر شده 
    7,427
    تشکر شده در
    5,196 پست

    پیش فرض پاسخ : اخلاق مداری در بین مدیران هاستینگ ها

    نقل قول نوشته اصلی توسط yastheme نمایش پست ها
    سلام,
    این مطلبی که می نویسم شامل خودم هم تا حدودی میشه پس یه وقت فکر نکنید می خوام بگم من فرشته ام و از آسمون یهویی زارت! اومدم پایین!!!
    دیروز یه پستی تو انجمن shopkeeper.ir دیدم, در خصوص دو تا هاستینگ معروف ایرانی که مورد حمله قرار گرفته بودند و مشکلاتی که برایشان پیش آمده بود, یکسری ها به انتقاد از عملکرد اینها و پشتیبانی و ... پرداخته بودند, یکی هم شاکی بود که شما هاستینگ ها تو کارتون اخلاق ندارید و به اصطلاح دارید تو این انجمن رقیبانتونو خراب می کنید!

    خوب بعضی انتقادات به سرویس دهنده وارده و رضایت مشتری باید فراهم بشه , با همین انتقادات هست که سرویس دهنده می تونه عیب کارهاشو بفهمه و سرویس با کیفیت تری ارائه بده اما اینکه این مسائل تو انجمن های عمومی مطرح میشه به نظرم هیچ چیز جز تخریب همکارمون نمی تونه داشته باشه,اگه مشکل یا انتقادی هست باید به مدیر اون هاستینگ بگیم , اگه هم که نمیشه گفت و فکر می کنید طرف به ما میگه به شما چه ربطی داره!, حد اقل تو انجمن هایی که دسترسی عمومی دارند مطرح نکنید,

    این کار باعث میشه همکارمونو تخریب کنیم و اگه یه وقتی ما هم به مشکلی بر خوردیم تاپیک هایی مثل همین ها برای ما می سازند! بزارید مشتریان و افرادی غیر از مدیران هاستینگ در این تاپیک ها شرکت کنند و خودشان نظر بدهند وقتی ما به عنوان مدیر یه سرویس دهنده نظری می دیم هیچ جوره نمی تونیم اثبات کنیم که نظر ما از روی غرض نبوده!!
    سلام

    الان شما تاپیک خودتون را ببینید موضوع نظر دادن در تاپیک های شکایتی یا ... همکاران هست که توسط مشتریهاشون زده میشه همه رفتند تو خط رفتار مناسب با مشتری :ی

    در کل که اصلا نباید شرکت کرد چند باری هم حتی به نوبه خودمون تست کردیم و حتی اگر کمکی هم قرار بوده انجام بشه به کاربران مشکل دیده همه به دید تبلیغ و تخریب نگاه میکنند بنابراین نتیجه گرفتیم کاربر دست و پا هم بزنه نباید در این جور تاپیک ها کمک کرد چون دقیقا به ضرر خود آدم میشه (حکایت همون آش نخورده و دهن سوخته) و البته حق هم دارند کلا اگر خودمون را جای آن کاربر بگذاریم ما هم باشیم چنین فکری میکنیم مخصوصا در دنیای امروزه و در انجمن های امروزه که در اینترنت میبینیم همه به فکر تخریب هستند پس بهتره کلا دخالت نشه.

    در مورد احترام هاستینگ ها هم به مشتریشون (فکر کنم از این خط صحبتتون جریانش باز شد :

    یکی هم شاکی بود که شما هاستینگ ها تو کارتون اخلاق ندارید
    تا کنون شرکت هایی که دیدیم و حتی خودمون اکثرا به دلیل مشکلات روزمره مخصوصا دیگه رو به آخر شب میره و خستگی اپراتور کمی خشک بودن و گرم نگرفتن با مشتری مشاهده میشه و چیز طبیعی هست اما به شخصه بنده دیدم که شرکتی با ادعای 13 سال سابقه کاری چه فحش ها و الفاظ نامربوطی را استفاده میکند و حالا با این حال از کجا مشتری دارد خدا داند آن هم به قول خودشان تو این همه مدت کاری ، در هر صورت اگر حتی تاپیکی هم برای این مورد باز بشه باز هم به نظرم نباید مدیر یک هاستینگ دیگر شرکت بکنه هرچند که باعث تخریب دید مشتری ها به چنین شرکت هایی بشه چون سر آخر این دید بد بیشتر مورد توجه شرکتی که دخالت کرده در تاپیک کشیده میشه.



    با تشکر
    میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
    پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
    از سال 1385 تا کنون


  2. تعداد تشکر ها ازRoobinaServer به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: March 24th, 2017, 01:46
  2. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: August 4th, 2013, 16:44
  3. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: February 19th, 2013, 09:03
  4. یو هاستینگ'آموزش افزودن زبان فارسی به کنترل پنل کاربران هاستینگ '
    توسط eskelet-sokhte در انجمن مباحث و منابع آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: February 14th, 2013, 15:40

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •