من داخل قسمت مدیریتم شدم.در بخش مشخصات و ویرایش مدیریت باید انتخاب کنید که مسئول کدام بخش های ساپورت هست در بخش Administrator
رفتم به General Setings
بعدش به قسمت Administrator Rules رفتم .
رفتم به قسمت ویرایش Full Administrator همه ی دسترسی ها رو چیک کردم یعنی انتخاب کردم.
بازم نمیتونم بخونم تیکت رو و پاسخ بدم!
کمک
---------- Post added at 12:30 AM ---------- Previous post was at 12:27 AM ----------
به هر حال این صحبتی که شما میکنی دوستان دیگه که اطلاعی ندارن میبینن و دیدشون به آدم عوض میشه. البته کسی که عاقل باشه تحقیق میکنه ولی نا آگاهان رو نمیشه کاریشون کرد.
این اظهار نظر ها بیشتر به ضرر خودتون هست تا کاربران دیگه. ممنون
-------------------
چه باحال
اتوماتیک پست منو میاره ادامه ی پست قبلی.
تا حالا جایی ندیده بودم?
---------- Post added at 12:40 AM ---------- Previous post was at 12:30 AM ----------
بچه ها مشکلم حل شد.
توضیح میدم که اگه کس دیگه ای هم مشکلی داشت مشکلش رفع بشه.
1) داخل پنل مدیریتی خود شوید.
2) به قسمت Setup بروید.
3) داخل بخش Administrators شوید.
4) بر روی آیکون ویرایش جلوی نام کاربری خود کلیک کنید.
5) تیک بخش دپارتمانی که تعریف کرده اید برای ساپورت تیکت ها (که اسمش داخل همون صفحه ی ویرایش هست) را فعال کنید.
همین ! حالا توانایی کار با ساپورت تیکت ها رو دارید.
==================
دوستان اگه غلطی توش میبینن بگن که اصلاح کنم.
ممنون