کسی نگفت شما آنلاين باشيد. قوانين زرين پال رو زمان عضويت مطالعه کرده بوديد و پذيرفته بوديد. دو مورد در قوانين بود که عملکرد شما خلاف قوانين بود:مشکل از پشتیبانی نمیشه گفت ! یوزر داخل زرین پال بعد از واریز وجه دیگه برگشت به بانک را نزده ( اگه قرار بود که من 24 ساعته آنلاین باشم و مشکلات اینچنینی را حل کنم که نیاز به استفاده از درگاه نداشتم ، به یوزر میگفتم کارت به کارت کنه ! )
1. عدم پاسخگویی به شماره پشتيبانی
2. عدم پاسخگویی به تيکت های متصل شده مشتری به شما
دقت کنيد عدم پاسخگویی به دو مورد بالا شائبه مشکل دار بودن فروشنده رو بوجود اورده بود و حساب توقيف شده بود.
درگاه مستقيم با نام و لوگوی رو اولين بار زرين پال ارائه کرد. علاوه بر اون در درگاه های جديد که با عنوان وب گيت ارائه شدن اين مشکل حل شده.درگاه های مشابه با درگاه مستقیم که ارائه میدهند این مشکل را تقریبا حل کرده اند.
1. واريز های زرين پال عموما از طريق پايا هست. بنابراين حتی اگر کارت منقضی شده باشه خللی در واريز بوجود نمياد.در خصوص تاریخ انقضا من نگفتم حسابم منقضی شده کارت وابسته به حساب اعتبارش تموم شده بود . و کارت جدید گرفتم داخل زرین پال خواستم ثبتش کنم که ارور داد شبا قبلا ثبت شده من هم یک کارت دیگه ثبت کردم و همچنان منتظر تایید حساب هستم.
2. برای تغيير شماره کارت نياز به ثبت مجدد حساب نيست. کافی هست سوال کنيد تا همکاران شما رو راهنمائی کنن. برای تغيير شماره کارت، شماره کارت جديد رو داخل تيکت افزودن حساب بانکی ... ارسال کنيد. از قسمت تيکت ها به تيکت مورد نظر دسترسی داريد.
3. برای تاييد حساب جديد داخل قسمت تيکت ها، در تيکت افزودن حساب بانکی ...، تصوير کارت بانکی مربوط به حساب رو ضميمه کنيد. تا زمانی که اين تصوير داخل اون تيکت ارسال نشه حسابتون تاييد نميشه.
به اين سه مورد عنايت داشته باشيد که در آينده مشکلی پيش نياد و بعد دوباره دچار سوء تفاهم بشيد.
به همون شماره شبای قبلی درخواست رو بديد واريز بشه و مشکلتون حل بشه =d>و اگر مشکل با شماره کارت قبلی ندارید با همان شبای قبلی درخواست بدهم ؟؟؟