ویرایش توسط us12 : March 5th, 2014 در ساعت 19:32
برنامه نویسی => www.SOFTIRAN.org
----------------------------------------------------------
بنا به اطلاعی که داده شده حسابتون به دليل عدم پشتيبانی و ارائه وبسرويس به مشتريانتون توقيف شده.
فکر ميکنم مکالمه تلفنی شما هم ضبط شده هست که در صورت تمايل ميتونيم انتشار بديم تا شفاف سازی بشه.
برای ساير مسائل و تسويه حساب هم قوانين سايت و قسمت پرسش های متداول رو مطالعه کنيد تا بتونيد حسابتون رو تاييد کنيد.
برای تاييد حساب داخل تيکت "افزودن حساب متصل ...." مربوط به همون حساب پيگيری کنيد. همچنين عنايت داشته باشيد که با تاريخ انقضا مربوط به کارت هست و حساب تاريخ انقضا ندارهبنابراين همين الان هم اگر مشکل حسابتون حل شده باشه ميتونيد درخواست واريز بديد.
ویرایش توسط samansystems : March 3rd, 2014 در ساعت 13:52
در خصوص تاریخ انقضا من نگفتم حسابم منقضی شده کارت وابسته به حساب اعتبارش تموم شده بود . و کارت جدید گرفتم داخل زرین پال خواستم ثبتش کنم که ارور داد شبا قبلا ثبت شده من هم یک کارت دیگه ثبت کردم و همچنان منتظر تایید حساب هستم.
و اگر مشکل با شماره کارت قبلی ندارید با همان شبای قبلی درخواست بدهم ؟؟؟
ویرایش توسط us12 : March 5th, 2014 در ساعت 19:32
برنامه نویسی => www.SOFTIRAN.org
----------------------------------------------------------
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)