بنا به اطلاعی که داده شده حسابتون به دليل عدم پشتيبانی و ارائه وبسرويس به مشتريانتون توقيف شده.
فکر ميکنم مکالمه تلفنی شما هم ضبط شده هست که در صورت تمايل ميتونيم انتشار بديم تا شفاف سازی بشه.
برای ساير مسائل و تسويه حساب هم قوانين سايت و قسمت پرسش های متداول رو مطالعه کنيد تا بتونيد حسابتون رو تاييد کنيد.

برای تاييد حساب داخل تيکت "افزودن حساب متصل ...." مربوط به همون حساب پيگيری کنيد. همچنين عنايت داشته باشيد که با تاريخ انقضا مربوط به کارت هست و حساب تاريخ انقضا نداره

بنابراين همين الان هم اگر مشکل حسابتون حل شده باشه ميتونيد درخواست واريز بديد.