-
عضو انجمن
آپ تایم نمایندگی
سلام به همه دوستان
من یه سوال دارم، وقتی شما نمایندگی هاستینگ(reseller) میگیرید، چقدر down بودن سرور تو یه روز معقول هست (مثلا چند ساعت؟) و اگه از اون حد گذشت باید طرف که بهتون نمایندگی داده چیکار کنه (جریمه، معذرت خواهی ....)؟
وقتی زنگ میزنید طرف در حالتی که نمیدونه کی درست میشه چی باید بگه و اگه بگه نیم ساعت دیگه درست میشه و تا چند ساعت بعد درست نشه و شما هم به مشتری بگید نیم ساعت دیگه درست میشه بعد مشتری بعد از نیم ساعت اینقدر زنگ بزنه که مجبور بشید موبایلتون رو خاموش کنید یا بهش دروغ بگید و نهایتا هم کلی پول مشتری رو پس بدین، تکلیف چیه؟ اصلا پول به جهنم این اعصاب شما که دچار فرسایش میشه رو چطوری باید جبران کرد؟ یه ماه زحمت میکشید چهار تا مشتری جمع میکنی، یه روزه میدن به باد!
وقتی موقع ثبت نمایندگی در مورد آپ تایم سوال میکنی بهتون بگه ما چند تا سرور داریم و اگه یکیش مشکل پیدا کنه میره رو اون یکی و ... و بعد از یه هفته موقع down بودن بگه مشکل فلان سایت بوده همه سایتها رو محدود کردیم و ... باید بهش چی گفت؟
لطفا نظرتون رو بگید.
بقیه داستان رو اگه لازم شد شرح میدم.
یه سوال فنی هم بپرسم، البته اگه خنده دار بود نخندید لطفا! اگه من نمایندگی رو به VPS تبدیل کنم باز در صورت down شدن اینا منم down میشم درسته؟ یا اینکه دیگه میشه به مشتری تضمین آپ تایم داد؟
-
-
May 13th, 2009 18:22
# ADS
-
May 13th, 2009, 21:26
#11
مدیر کل
پاسخ : آپ تایم نمایندگی
من گفتم اگه هزینشو داره بره بخره
خوب وقتی میخره خودش هاست میده ریسیلر میده
اخرش یه روزی باید اینو باید شروع کنه
برای پیش رفت در علم آسانسوری وجود ندارد پله ها را باید پیاده رفت /./ همیشه این یادتان باشد که دست بالای دست بسیار است.
يادمان باشد براي يك بار ايستادن صد ها بار افتاده ايم /./ بک آپ مهمترین رمز موفقیت هاستینگ /./ امنیت مطلق نیست.
ارتباط مستقیم با من :
Admin -{(@)}- WebHostingTalk . ir
-
تعداد تشکر ها از Vahid به دلیل پست مفید
-
May 13th, 2009, 21:37
#12
عضو انجمن
پاسخ : آپ تایم نمایندگی

نوشته اصلی توسط
m4$t3r
من گفتم اگه هزینشو داره بره بخره
خوب وقتی میخره خودش هاست میده ریسیلر میده
اخرش یه روزی باید اینو باید شروع کنه
بحث هزینه نیست، چون کیفیت بالا باعث میشه مشتریهای آدم پایدار باشن و از دست نرن و اینطوری هزینه جبران میشه،من نگران این هستم که خودم از پس کارهای vps بر نیام، چون اکثرا خدمات محدودی روی vps میدن و هزینه نگهداری VPS هم اگه بخوام بهشون بدم خیلی زیاد میشه(در عین حال که کسی که سروری که سایت خودش روش هست رو خوب پشتیبانی نمیکنه دیگه چه امیدی به این هست که VPS من رو خوب پشتیبانی کنه)
ولی اگه down شدنش مستقل از دیگران باشه خیلی خوبه! حداقل آدم به خاطر مشکلات کاربران دیگر مشکل پیدا نمیکنه و فقط خودش هست و مشتریهای خودش :wub:
-
-
May 13th, 2009, 21:49
#13
پاسخ : آپ تایم نمایندگی

نوشته اصلی توسط
tasnimsg
بحث هزینه نیست، چون کیفیت بالا باعث میشه مشتریهای آدم پایدار باشن و از دست نرن و اینطوری هزینه جبران میشه،من نگران این هستم که خودم از پس کارهای vps بر نیام، چون اکثرا خدمات محدودی روی vps میدن و هزینه نگهداری VPS هم اگه بخوام بهشون بدم خیلی زیاد میشه(در عین حال که کسی که سروری که سایت خودش روش هست رو خوب پشتیبانی نمیکنه دیگه چه امیدی به این هست که VPS من رو خوب پشتیبانی کنه)
ولی اگه down شدنش مستقل از دیگران باشه خیلی خوبه! حداقل آدم به خاطر مشکلات کاربران دیگر مشکل پیدا نمیکنه و فقط خودش هست و مشتریهای خودش :wub:
الان شما بد شانسی آوردید!
البته بد شانسی نه .. انتخاب نادرست داشتید!
چون یه سری مشکل دان تایم داشتید!
الان ترس سرتاسرتون گرفته و فکر میکنین همه اینجورین!
اما اینطور نیست:winkiss:
شما برای شورع کارو کسب تجربه!
رسیلر رو پیش نهاد میکنم!
حالا اگر توانشو دارید (اطلاعات + هزینه ) سرور مجازی بگیرید!
دان تایم هم چیز عادی هست!:balloon:
اما خیلی خدمات رسیلر و سرور مجازی با آپتایم بالا رو ارایه میدن!
-
تعداد تشکر ها از WebRang به دلیل پست مفید
-
May 13th, 2009, 21:54
#14
پاسخ : آپ تایم نمایندگی
ولی اگه down شدنش مستقل از دیگران باشه خیلی خوبه! حداقل آدم به خاطر مشکلات کاربران دیگر مشکل پیدا نمیکنه و فقط خودش هست و مشتریهای خودش
برای این کار باید سرور اختصاصی بگیرید!
بازم ممکن مشکل دان تایم از طرف دیتاسنتر هم داشته باشید !
البته دیتاسنتر هایی هستن کهآپتایم بالایی رو ارایه میدن!
Giga-international.com + Iweb.com &....
-
تعداد تشکر ها از WebRang به دلیل پست مفید
-
May 13th, 2009, 22:26
#15
پاسخ : آپ تایم نمایندگی
حق با دوستمون pizoul هست.
همه قرار نیست سرویس بد ارائه کنن. این شمایید که باید بهترین رو انتخاب کنید.
آپتایم هم بزرگترین مساله یک هاستینگ هست!
شما هم اینطور که میگید چندان روی vps مسلط نیستید. مسلما عدم توانایی مدیریت سرور برای اول کار خیلی دردسر ساز خواهد شد و حتی ممکنه از این دان تایم ها بدتر باشه! ولی خوب منظور من این نیست که اصلا پا در عرصه vps نذارید بلکه اطلاعات مبتدیشو پیدا کنید بعد وارد این مرحله بشید و بعد هم اینجا اینقد سوال کنید تا حرفه ای بشید!!!
روی انتخاب ها تامل بیشتری کنید.
-
تعداد تشکر ها از Sajad به دلیل پست مفید
-
May 14th, 2009, 02:05
#16
عضو انجمن
پاسخ : آپ تایم نمایندگی

نوشته اصلی توسط
tasnimsg
ولی اگه down شدنش مستقل از دیگران باشه خیلی خوبه! حداقل آدم به خاطر مشکلات کاربران دیگر مشکل پیدا نمیکنه و فقط خودش هست و مشتریهای خودش :wub:
با سلام
دوست عزيز اصلا نميشه روي اپتايم سرور مجازي حساب كرد مثلا يه موقعه اي كاربر يكي ديگه سرور مجازي ها دست به يه كاري ميزنه كه همه يوزها دون ميشن و ون موقعه است كه مديران بايد دست بكار بشن كه مشكل را بر طرف كنند.
در مورد اپتايم هم به نظر شخص خودم قبل از سرويس گرفتن فلان شركت يكي مشتري هاشو گير بيار و اون يوزره را مانيتور كن.بعد ميتوني بهتر تصميم بگيري در مورد اپتايم كه بعد از سرويس گرفتن كمتر دل هره داشته باشيد.
-
تعداد تشکر ها از Nikihost به دلیل پست مفید
-
May 15th, 2009, 07:53
#17
پاسخ : آپ تایم نمایندگی
مشکلات غیرقابل پیش بینی توی این کار زیاد هست،که میتونیم پنج بخش بکنیمش:مشکل سخت افزاری(سوختن هارد)،مشکل نرم افزاری(bluescreen در ویندوز!!)،خطای انسانی(rm -rf /)،بلایای طبیعی(زلزله در دیتاسنتر) و شانس شما!
بهترین کار برای مقابله با همهی اینها> داشتن یک نسخهی پشتیبان بروز+پس انداز برای راه اندازی سریع و دوباره همه چیز
:D
-
تعداد تشکر ها از Mozafary به دلیل پست مفید
-
May 15th, 2009, 10:51
#18
پاسخ : آپ تایم نمایندگی
سلام
من هم ا آقای Mozafary موافق هستم البته به لیست ایشان اشکالات دیتا سنتر را هم بایستی اضافه کرد . طبیعتا انتخاب دیتا سنتر هم خیلی مهم است
-