Contact Me: Tell : 044-32341756 **9149600789 \ Mail : Sup.inicz[at]gmail.com \ Y!ID : hadi_gby\ Old Inicz.com
شرکت فرانوآوران : اولین و قدیمی ترین فروشنده سرور های هتزنر در ایران با 6 سال سابقه
بنده خودم فروشنده این دیتاسنتر هستم ! فکر نمیکنید نباید صعف این دیتاسنتر رو بگم ؟ ولی درست بودن بهتره
کلا اینجوری که گفتم هستند .به صورت تصادفی ممکنه در ساعات غیر اداری پشتیبان شبکه جواب بده . ولی مشکلات سخت افزاری رو زود جواب میدن !
توضیح بیشتر در مورد چی موردی ؟ سوال کنید بگم
ویرایش توسط iNicz.Com : February 8th, 2014 در ساعت 16:43
Contact Me: Tell : 044-32341756 **9149600789 \ Mail : Sup.inicz[at]gmail.com \ Y!ID : hadi_gby\ Old Inicz.com
شرکت فرانوآوران : اولین و قدیمی ترین فروشنده سرور های هتزنر در ایران با 6 سال سابقه
بنده از سال 88 با این دیتاسنتر کار میکنم و قبل بنده کسی از این دیتاسنتر خرید نداشته ! و مدتی بالای 200 سرور اختصاصی از اینجا داشتم !
کسی خرید نمیکرد چون که اون زمان سرور های اختصاصی رو با 149 یورو ستاپ میفروختند !
ممکنه شما تجربت زیاد باشه ! این توضیحات که عرض کردید رو باید به ارسال کننده پست که سوال کرده بدید نه بنده !
Contact Me: Tell : 044-32341756 **9149600789 \ Mail : Sup.inicz[at]gmail.com \ Y!ID : hadi_gby\ Old Inicz.com
شرکت فرانوآوران : اولین و قدیمی ترین فروشنده سرور های هتزنر در ایران با 6 سال سابقه
جسارت نباشه
از 88 کار میکردید و شما اولین نفر بودید از این دیتا سنتر خرید کردید ؟
ما هم از 89 کار کردیم
شما هنوز اطلاع ندارید
پشتیبانی این دیتا سنتر هتزنر 24 ساعت هست ؟ جالب و میگوید عدم پشتیبانی 24 ؟
- Free Phone Support
- Free Email Support
- Data Center 24/7 Stand-by-Service
چطور در پنل ما جواب تیکت زیر 15 دقیقه هست ؟در تمام طول شبانه روز جز روزهای 1 شنبه و 2 شنبه ؟ که این 2 روز هم دلیل دارد
از سال 88 با این دیتا سنتر کار میکنید هنوز خبر ندارید از برند دل استفاده میکنند ؟
Hetzner Online AG: Productmatrix DELL Line
شرکت(داده گستر سینا شیراز ) به شماره ثبت : 38085 ( سهامی خاص )
" پشتیبانی سایت " پرتال پشتیبانی کاربران داده گستر سینا شیراز به صورت 24 ساعته ، و خدمات شبانه روزی خود میتوانید مکاتبه نمایید.
" پشتیبانی تماس مستقیم " (22 الی 16) : 04116677880 و وقت اداری 9-13 07117307461 موارد حساب داری - پشتیبانی در مواقع غیر اداری : شیروانی 09365307804 -حسینی 09374329173
با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن و تجارت "شرکتی "
جز روزهای 1 شنبه و 2 شنبه !!! خیر شنبه و 1 شنبه هستش
بله پشتیبانی 24 ساعته هستش ولی نه برای تمامی موارد پشتیبانی !! عرض کردم موارد مرتبط با شبکه و ..... با تاخیر زیاد پاسخ داده میشه .
خودتون میگید نوشته Data Center 24/7 Stand-by-Service این یعنی 7 روز 24 ساعته پس چرا دلیل داره ؟!!
پشتیبانی دیتاسنتر های امریکایی واقعا در مقابل اروپایی قابل تحسین هستش و حرف نداره ولی به خاطر همین پشتیبانی هستش که هزینه ها بالاتره !! ولی برای ما ایرانی ها منطقی و بصرفه نیست .
مدت کمی هستش که برند Dell استفاده میکنه !! در ضمن نه برا تمامی سرور ها . این مورد هم که عرض کردید به دلیل قیمت بالا برای ایرانی ها مناسب نیست !!
خود شما تمامی سرور های فروشیتون از سری پایین بوده که مادربرد های msi و asus دارند !
مواردی که عرض کردم برای اکثر سرور ها هستش . در مورد استثنا ها صحبتی نشده ! One-off Setup Fee 199 € واقعا کسی اینجا پیدا میشه 1 میلیون بده هزینه راه اندازی ؟؟
اوالا تاریخ عضویت Feb 2013 شما !! مورد دوم فکر میکنم در مورد اینکه گفتید سال از سال 89 فکر میکنم اشنباه محاسبه کردید ! سال 89 یا 90 بود که بعد بنده پرشین هویز شروع به فروش از این دیتاسنتر کرد ! نگاهی به پست های ارسالی خود هم کنید http://www.webhostingtalk.ir/search....archid=2784710
من هم مثل شما فروشنده این دیتاسنتر هستم ولی برای منافع خودم خوب نیست بخوام از این دیتاسنتر تعریف تمام کمال کنم !!!
Contact Me: Tell : 044-32341756 **9149600789 \ Mail : Sup.inicz[at]gmail.com \ Y!ID : hadi_gby\ Old Inicz.com
شرکت فرانوآوران : اولین و قدیمی ترین فروشنده سرور های هتزنر در ایران با 6 سال سابقه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)