نقل قول نوشته اصلی توسط websazha نمایش پست ها
سلام.
دوست عزیز این سیستم پیام ها دسته های مختلفی دارند یک سری خبری آینده و آگاهی ار وضعیت و یک سری اخطاری هستند.
که میگه سرور شما چند پینگ نمیشه و سیستم مانیتورینگ متوجه مشکل میشه و یک تیکت در بخش ساپورتون ایجاد میشه که واقعا ارجعیت داره و سریع رسیدگی می کنند.
و اگر سرور بعد از 15-30 دقیقه به وضعیت عای برگرده که مجدد تیکت میاد که حل شد و تیکت بسته میشه.
گاهی شده این پیام میاد که سرور پینگ نمیشه بعد از 30 دقیقه ساپورت در همون تیکت گفته که سرور شما درچار مشکل شده نیاز به زمان بیشتری داریم و بعد از چند دقیقه بار ایمیل میاد که جل شد سرور به شبکه برگشت و تیکت بسته میشه.
خلاصه در دیتاسنتر برای تغییرات شبکه که قرار هست قطعی داشته باشند اطلاع میدن گاهی و گاهی قطع که شد اطلاع می دند.
کلا نگران این ایمیل ها نباشید قطع بشه نیازی نیست تیکت ریپلای کنید حداقل 30-40 دقیقه صبر کنید واقعا اوپراتور ها سریع رفع مشکل می کنند چون زمانی که اینجا سرور شما دان شده باشه در سایت که رک های دیتاسنتر و وضعیت آپتاایم ها نشان می دهد دقیقا میگه در فلان رک یک سرور این مقدار دقیقه دان شده... برای همین سریع حل می کنند و تیکت میدند خیلی این سیستم جالب هست.
با تشکر از جواب شما این ماه دوبار قطعی داشتیم به همین صورت یکی 40 دقیقه و یکی دو ساعت میخواستم ببینم این تایم طبیعی واسه دیتا سنتری مثل ovh?