با توجه به اینکه دوستان به اندازه کافی تو این چند روزه زحمت های مارو مورد تشکر و ما رو مورد لطف و عنایت خودشون قرار دادن تغییراتی در سیستم پشتیبانی انجام دادیم که به شرح ذیل میباشد :
۱ - تمام تیکت ها در ساعات اداری ( ۹ صبح الی ۱۴ ) پاسخ گفته میشه.
۲ - تمامی خدمات پشتیبانی اعم از نصب مجدد ویندوز. نصب نرم افزار. بک آپ گیری. درخواست بک آپ و پنل ریبوت ... شامل هزینه میباشد.
۳ - در صورت نیاز به ری استارت سرور سریع باید درخواست پنل ریبوت بدین. در غیر این صورت یا باید از طریق پشتی بانی آنلاین درخواست بدین همون موقع ریست انجام میشه یا از طریق تیکت که ممکنه تا ۲۴ ساعت طول بکشه.
۴ - هرگونه اعتراض یا اطلاع رسانی باید از طریق سیستم تیکت انجام شود. اعتراض در هر کجا خارج از سایت موجب عدم سرویس دهی به شما خواهد شد.
۵ - پشتیبانی تنها از طریق تیکت. ایمیل و سرویس پشتیبانی آنلاین انجام خواهد شد.
البته سرویس پشتیبانی برای مشتریان خاص کما فلسابق ۲۴ ساعته و رایگان خواهد بود.