من از مشتریان کااج هاست هستم 3 ماه میشه که سرویس دارم و راضی بودم تا امروز
همه چیز برای من اثبات شده هست در مورد ادعاهای این شرکت مبنی بر کیفیت و خدمات خوب
تنها موردی که هنوز اتفاق نیفتاده و بررسی نشده همین جبران خسارت در صورت قطعی سرویس است که خوب با توجه به شناختی که دارم می دونم پایبند هستند و برای اثبات این قضیه در فروم مطرح می کنم که دیگران هم بهشون ثابت بشه
الان سرویس من دقیقا از ساعت 11 و 37 دقیقه امروز داون هست و توی چت ایشون گفتن که مشکل از دیتاسنتره و ما هم نمی دونیم چرا و کی وصل میشه
تا همین لحظه بیش از 2 ساعت از داون بودن سرویس گذاشته و طبق جدول کاج هاست موظف به پرداخت خسارت به میزان 100٪ مبلغ پرداختی من در ماه جاری است که امیدوارم اتفاق بیفته
چرا که مشکل به دلیل قطعی سرویس بدون اطلاع قبلی و نه برای ارتقا سخت افزاری و انتقال و امثال آن که در قوانین ذکر شده اتفاق افتاده است
با تشکر