نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: کدام قابلیت زیر، جی پل را از سایر درگاه های پرداخت اینت

رأی دهندگان
23. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • وب سرویس واریز وجه خودکار

    15 65.22%
  • ناحیه کاربری گسترده

    5 21.74%
  • وب سرویس اختصاصی

    11 47.83%
  • سیستم هوشمند برگشت تراکنش های نا موفق

    11 47.83%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شتاب در همان روز

    10 43.48%
  • واریز درخواستهای واریز وجه شبا پس از یک روز

    7 30.43%
  • پشتیبانی (تلفن ، ایمیل ، تیکت)

    9 39.13%
  • سیستم های مدیریتی و کنترل هوشمند

    4 17.39%
  • تغییرات گسترده و به روزرسانی سریع سیستم

    6 26.09%
  • درگاه های پرداخت متنوع و پایدار

    8 34.78%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 1655

موضوع: ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jan 2011
    نوشته ها
    722
    تشکر تشکر کرده 
    560
    تشکر تشکر شده 
    623
    تشکر شده در
    403 پست

    پیش فرض پاسخ : ارائه درگاه پرداخت اختصاصی و واسطه با قابلیت مدیریت اطلاعات

    نقل قول نوشته اصلی توسط vistaperes نمایش پست ها
    2012/09/05

    الان 5 روز گذشته پرداخت صورت نگرفته


    - ثبت درخواست واریز وجه با شبا (حواله پایا) - بدون کارمزد - 3 تا 4 روز کاری -

    3روز بیخیال حداقل اون 4 که نوشتین احترام بزارین :|
    نقل قول نوشته اصلی توسط vistaperes نمایش پست ها
    تسویه نامنظم :| مثلا اتوماتیک تنها چیزی ندیدیم همین اتوماتیک بود:|
    با سلام خدمت شما کاربر گرامی
    شما اگر از طریق کاربران قبلی و کسانی که تا قبل از هفته دوم شهریور ماه با ما کار می کردند و هم اکنتون هم کار می کنند گزارش بگیرید ، میبینید که تمامی واریز ها ، دقیق و منظم بوده و مشکلی نبود
    در هفته ای که عرض کردم ، در واریز های بانک و دریافت ما تاخیر ایجاد شد که موجب اختلال در سیستم شد
    بنا بر وجود همین مشکل، ما یک روز واریزی ها را دیر تر انجام دادیم که تا آخر شهریور ماه مشکل را برطرف کنیم
    درسته که سیستم اوتوماتیک و هوشمند است ، اما تا وقتی موجودی به حساب واریز نگردد و ما دستور واریز گروهی ندهیم ، واریزی انجام نمیشود
    چیزی که در ذهن شماست ، باید سیستم رو به واریز خودکار و هوسمند در روزی معین تغییر دهیم ؛ یعنی در کل مثلا" روز های زوج با میانگین حساب 10هزار تومان ، برای تمامی کاربران واریزی داشته باشیم (که فعلا" در باره این مساله فکر و تصمیم گیری نکردیم)
    درخواست های شتاب بعد از 1 تا 2 روز و درخواست های شبا ، بعد از 2 تا 3 روز واریز می شد که هم اکنون به 2 تا 3 روز و 3 تا 4 روز تغییر پیدا کرده است
    همانطور که به صورت اختصاصی و عمومی اعلام شد ، این مشکل از ابتدای تیر ماه برطرف شده و واریزی ها طبق گذشته انجام خواهد شد
    موفق و پیروز باشید

  2. تعداد تشکر ها از sepadl71 به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 2 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 2 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: November 24th, 2017, 12:38
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: December 7th, 2016, 19:17
  3. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: November 12th, 2016, 17:20
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 1st, 2016, 16:32
  5. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: April 24th, 2014, 15:47

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •