سلام.
ما مدتهاست که از مشکلی در دنیای هاستینگ ایران رنج می بریم و این مشکل روز به روز در حال افزایش هست.
کاربرانی هستند که خرید انجام میدهند و پس از مدتی، به هر دلیلی و بدون هیچ اطلاعی از انجام پرداخت ها سر باز می زنند و پس از تلاش فراوان برای تماس با ایشان، نهایتاً به این نتیحه می رسیم که منظور ایشان کنسل کردن سرویس بوده است.
آیا از نظر شما وقتش نیست که به این دسته از افراد بی مسئولیت درسی داد که حداقل یاد بگیرند وظیفه کوچک خودشون که اطلاع دادن قبل از کنسل کردن سرویس هست انجام بدند ؟
برای انجام این کار، پیشنهاد بنده ایجاد یک تاپیک و نام بردن این دسته از کاربران هست (به همراه ایمیل آدرس ایشان) تا در صورتی که خواستند با سرویس دهندگان دیگر کار کنند، ایشان از بی مسئولیتی کاربر با خبر شده و مواظب باشند.
نظر شما همکاران چیه ؟
با تشکر.