نقل قول نوشته اصلی توسط vahidmom نمایش پست ها
خوب باید برای این موضوع یه فکری کرد
حالا فقط کافیه یه ثانیه این فکرو بکنید که مشتریهاتون به فکر این بیفتند که به نوعی پولشون رو پس بگیرند در حالی هم که هیچ راهی برای پس گرفتن ندارند
منظورم موقعیه که سرویس دهنده تموم سعیش رو میکنه که مشکلات رو حل کنه
و مشتری میخواد با زیر ابی رفتن پول زور ازتون بگیره
حالا فکرشو بکنید که هر روز یه مشتری این کارو بکنه
کار به کجاها میرسه !!!!!!!!
پس باید یه قانون و مقرراتی در این رابطه باشه
تمامی موارد در قوانین وب سایتتون باید قید بشه!
زمانی که کاربر قوانین وب سایت شما رو قبول میکنه (99درصد نمیخونند و تایید میکنند) یعنی تموم!حال این شما هستید که باید قوانین وبسایتتون رو خیلی تکمیل و جامع بنویسید که جای ایراد هرگونه شکایت و زیرآبی برای کاربر نزاره!