
نوشته اصلی توسط
the_coder
سلام
پشتیبانی همیشه به معنی رفع عیب نیست
همین که طرف در دسترس باشه و مشکلات و درخواست ها رو به دیتاسنتر انتقال بده ، یک مدل پشتیبانی هست و پی گیر کار باشه تا نیاز کاربر برطرف شه
فروش سرور این نیست که فقط سرور رو بفروشی بعد دیگه خداحافظ ! طرف ایپی می خواد ، مشکل داره و.....
اگر فروش سرور به این معنی باشه که شما میگید ، چه نیازی هست از من و شما بخره؟ چون عاشق چشم و ابرومون هست که پول بره توی جیب ما؟
مستقیما میتونه از دیتاسنتر بخره (مگر دیتاسنتر هایی که با ایرانیا مشکل دارن) ، از نظر پرداخت هم این همه هستند که پرداخت رو انجام میدن...
در خیلی از مواردم از نظر هزینه به نفعش هست ، تازه اگر هم نباشه حداقل خیالش راحت هست که مشکل با درخواستی داشت سریع خودش به دیتاسنتر میگه یا موقع تمدید سرور نمی خواد منتظر شما بمونه...
و اگر شما غیب باشی سرورش کنسل نمیشه... !
ممکنه خیلیا که سرور غیر مستقیم می گیرند علتش این باشه که اطلاعات فنی پایینی دارند و مشکلی پیش بیاد نفهمن مشکل از چیه که بتونن به دیتاسنتر منتقل کنن یا مشکلی باشه که شما با توجه به علم و تجربتون بتونید راهنمایی کنید (مشکلات کلی که ممکنه واسه سیستم عامل سرور پیش بیاد ، منظور من مشکلات نرم افزاری برنامه های روی یک سرور مجازی نیست)
در یک جمله :
فروش سرور فقط سفارش دادن و پرداخت پول به دیتاسنتر نیست (البته همینم اگر غیب شید به مشکل می خوره طرف چوت مالک حقیقی سرور شما میشید...!)
اگر این بود تمام افراد خارج از کشور باید بیان سرور بفروشن