تاریخ تاپیکتون رو دیدم + خودتون هم مطلع بودید که من اون دوره فرصت زیادی نداشتم بیام wht (با توجه به جمله آخر) .... وقتی فرصت اومدن به wht را نداشتم لابد مشکلاتی وجود داشته. پس انتظارتون از اینکه من باید میومدم به شما که نه کاربر من هستید نه هیچی رو حمایت میکردم یه خورده غیر منطقی هست. اگر کاربر من بودید و کوتاهی شده بود حق داشتید همچین انتظاری داشته باشید.
در مورد اینکه میگید باهاشون مشکل داشتید فکر نمیکنم مورد شما رو بشه اسمش گذاشت مشکل. همه این ها قابل حل هست.
در مورد اینکه ساپورت دیر جواب شما رو میده یا شیفت ها با هم هماهنگ نیستن من چنین موردی ندارم. از هر 10 تیکت که ما میزنیم 9 تاش زیر نیم ساعت جواب میاد. (اکثرا که با چت یا تلفنی حل میکنیم) اونایی هم که زمان لازم داشته واسه بررسی بهم گفتن الان نمیرسیم مثلا 5 ساعت دیگه بررسی میشه
در مورد جریمه کلا ما ایرانی ها سر خوشیم ! دوست عزیز من که حتی کارم سطح خیلی پایینتر از اونها هست چهار تا پرداخت دیر و زود میشه حساب کتابم قاطی میشه. وقتی فاکتور 10 روز قبل از موعد ایجاد میشه و زمان میزنه که مهلت پرداخت فلان روز شما چرا میخوای 3 روز اونورتر پرداخت کنی ؟ به موقع پرداخت کن که جریمه نشی .
در مورد امنیت پایین یا بالا بودن سختیش یه درخواست پشتیبانی هست که بهشون بگید من امینت دیفالت سرور برام کمه . اکانت من رو secure کنید . تغییرات لازم رو براتون میدادن. اما در کل امنیت 100% نیست در مورد اینکه بعضی از سرورهاشون امنیت پایین داره شکی نیست اما اگه یکم باهاشون مکاتبه میکردید شما رو روی سرورهای امن تر منتقل میکنند.
در مورد برگشت پول هم نمیدونم مشکلتون چی بوده که طول کشیده . من به شخصه برگشت پول به حساب تا حالا ازشون نداشتم و هر چی بوده برگشت به اکانت بوده که راحت انجام دادن.
طی این مدت که باهاشون کار کردم مشکل حادی ندیدم که بخواد دیتاسنتر زیر سوال بره. هر چی بوده با چهار تا مکاتبه حل شده. با 4 تا از مدیران ارشدشون هم دوست هستیم تقریباً . یک اکانت منیجر هم دارم که مستقیما تلفنی و چت در تماس هستیم که مشکلات کوچیک و بزرگمون رو بررسی میکنه و حتی چون زیاد باهاش در ارتباط بودم صدای من رو میشناسه.
فک میکنم شما هم اگه وقتی مشکلی داشتی درست بهشون توضیح میدادی، پرداخت هات به موقع بود و یکم سطح توقعت از خریدی که میکنی بیش از حد نبود به چنین مشکلاتی بر نمیخوردی.