متاسفانه چند روزی است که سرویس های هاست شرکت سرورپارس قطع می باشد و پشتیبانی درستی نیز ارایه نگشته است و باعث ضرر به کسب و کارها شده است.
دوستان محترم اگر راه کار قانونی برای شکایت از این شرکت دارند لطفا اعلام نماییند.
و اگر شخصی مانند من از این سرویس ها استفاده می نماید لطفا اطلاع دهند که با هم متحد شده و بتوانیم به حقوق خود برسیم.
با تشکر.

- - - Updated - - -

و آخرین پاسخ شرکت پس از 5 روز قطع بودن سرویس :
احتراما به اطلاع میرساند به دلیل حملات سایبری، سروری که سرویس شما روی آن قرار دارد با قطعی روبرو است. در حال حاضر همکاران ما جهت جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر سرور را از دسترس خارج کرده و در حال مرتفع کردن مشکل هستند.
در جریان تمامی مشکلات ایجاد شده برای شما عزیزان هستیم و قدردان همراهی شما در این مشکل ایجاد شده تا زمان رفع مشکل نیز خواهیم بود. همچنین به شما این اطمینان را میدهیم که از تمامی اطلاعات شما بک آپ به صورت دائم گرفته شده و نگرانی در مورد دسترسی به اطلاعات در آینده وجود نخواهد داشت.
کارشناسان ما بی قفه و بدون حتی استراحت در طول شبانه روز مشکلات را رسد و بررسی کرده اند. می دانیم که در کنار مشکلاتی که برای شما ایجاد شده از خستگی متخصصان ما نیز آگاه هستید که البته پیگیری مشکلات ایجاد شده در کمترین زمان ممکن را وظیفه و سرلوحه خود می دانیم.
با توجه به درخواست های بالای کاربران از شما خواهشمندیم با صبر خود ما را تا رفع این مشکل یاری کنید. به محض رفع مشکل مجددا به شما اطلاع رسانی خواهیم کرد.
با تشکر
شرکت سرورپارس