با سلام متاسفانه مد شده که به اشخاصی سرویس داده نمیشه و اینجوری سعی بر خراب کردن وجهه یک شرکت دارن که در اینجا شفاف سازی خواهیم کرد
تا با عدم پاسخ و همچنین سرویس دادن به این افراد دیگر همکاران به مشکل فوق دچار نشوند.
1- ایشون از کلمه پیشتیبانی استفاده میکنه: پشتیبانی برای زمانی هست که ایشون بابت خدمات و یا سرویسی که از ما دریافت کرده و برای اون خدمات نیاز به پیشتیبانی داره و با تاخیر در پاسخ دهی با پشتیبانی کاملا 2 چیز متفاوت هست
http://uupload.ir/files/8qht_1.png
2- ایشون فرمودند ما 24 ساعته پاسخ ندادیم و خدمات افتضاح داریم: ایشون تیکت دادن به ما دادن که ساعت و زمان پاسخ گویی به تیکت ها هست و ایشون انتظار شرایط اسپانسری داشتن که با پاسخ منفی ما این شرایط بوجود اومد که در عکس زیر مستندات هست.
http://uupload.ir/files/262m_3.png
خوشبختانه مجموعه میهن پرداز در قبال این موضوع سکوت نخواهد کرد و تلفنی نسبت به حذف این مطلب اخطار دادیم که ایشون سر باز زدند به همین دلیل ابتدا تصمیم به شفاف سازی گرفتیم سپس در تاریخ شانزدهم پس از پایان یافتن تعطیلات نوروز شکایت حقوقی از ایشان خواهیم کرد تا درس عبرت شود
مستندات شکابت قبلی هم برای ایشان ارسال شده تا بدانند در هر صورت پیگیری حقوقی انجام خواهد شد
و این تنها پاسخ ما هست و دیگر در اینجا موضوع را دنیال نخواهیم کرد و پیگیری لازم از طریق مراجع ذی الصلاح صورت خواهد گرفت