سلام . 
تمام مواردی که فرمودید چه ارتباطی به سرویس دهنده دارد ؟
1. قانون کشور در ارتباط با موارد دیجیتال کامل نیست .  ارتباط سرویس دهنده که اگر مشتری خود را کاملا شناسایی نکرده باشد طبق همین قانون ناکامل خودش مقصر موضوع خواهد بود چی هست ؟
2. قاضی و کارشناس رسمی به موضوع واقف نیست . ارتباط آن به سرویس دهنده چی هست ؟ در این مورد هم اگر سرویس دهنده مشتری را شناسایی نکرده باشد باز هم مورد اتهام هست .
3. ای نماد کارایی قانونی ندارد . این موضوع چه ارتباطی به سرویس دهنده ای دارد که 10 برابر مدارکی که فرمودید را به علاوه چندین بار هزینه های بی مورد پرداخت کرده است و ارسال نموده است تا این نماد را دریافت نموده است .  ارتباط ناکارامدی این ارگان به سرویس دهنده چی هست ؟
4. 
خود وبسایت قوه قضائیه، باگ داره.  این هم به سرویس دهنده ها مربوط هست ؟
لطفا همه چیز را با هم قاطی نکنید . سرویس دهنده طبق همان قانون ناکاملی که می فرمایید می بایست مشتری را شناسایی کند . 
اینکه قانون گذار مشخص نکرده است به چه صورت این شناسایی را انجام دهد مشکل سرویس دهنده نیست .  
اگر در این مورد اعتراضی دارید به قانون گذارانی که اتفاقا خود شما آن ها را تعیین می کنید مراجعه کنید نه به وبهاستینگ تالک