نقل قول نوشته اصلی توسط tikweb.ir نمایش پست ها
ممنون میشم دوستانی که اطلاعی از موضوع ندارند و کامل مطالعه نکردند دخالت نکنید و موضوع رو به نفع خودشون برنگردونند
بحث اون سابنت ها که مثال زدم مربوط به یک پروژه دیگه بود که تمام سابنت های ***** کنسل کردیم و مجدد اوردر دادیم و ربطی به بحث فروش سرور مجازی ما نداشت

اصلا بحث پشتیبانی نیست و ایشون خودشون هم گفتند که پاسخ دادیم بهشون چندبار

و اما عرض شد ایپی ***** با ایپی جدیدی که از دیتاسنتر سفارش و تحویل شد تعویض شده و روی سرورشون ست شدن
ما هم قبل تحویل تست کردیم و با دوتا نت متصل شد tcp و udp هر دو تست شد
حالا بعد چند روز ایشون اومدن میگن با فلان نت وصل نمیشه

در هر حال برای اینکه حسن نیت ما ثابت بشه ایپی ایشون رو مجددا تعویض میکنیم
ولی این هم بدونید که صد ها مشتری بودن و هستن که سرور رو صبح بدون مشکل تحویلشون میدیم و اون ها هم ناشیانه روش پروکسی میزنن و شب ***** شده تحویل ما میدن و همین ادعاهای مشابه ادعای ایشون رو میکنن
و اگر بخوایم برا تک تکشون ایپی جدید بخریم که...

اینجا به هرحال انجمن هست و هرکسی می تونه نظرش رو با توجه به حرفای دو طرف بزنه. اتفاقا خیلی هم جالبه که همکارانتون گفتن آی پی اگه فیل_تر باشه راحت می تونید به هتزنر پس بدین و بدون هزینه آی پی جدید بگیرید.
بله کسی هم نگفت شما پاسخ ندادین ولی دقیقا بحث، بحث پشتیبانی هستش که شما واقعا پشتیبانی تون مناسب نیست.
این مورد هم که می گی بعد از چند روز من اومدم گفتم با فلان نت متصل نمیشه منظورش از چند روز دقیقا دو روز و خرده ای هست و طبیعتا قرار نیست انتظار داشته باشید اگه شما نمی تونید روی تمام isp ها آی پی رو تست کنید مشتری هم نمی تونه همون اول، این کار رو انجام بده. منم همون اول با همراه اول تست می کردم و مشکلی نمی دیدم.

موضوع مهم اینه که وقتی من بار اول به محض خریدن، گفتم آی پی *****ه شش ساعت گفتگو کردیم تا قانع شدن آی پی جدید بدن (اگه لازمه اسکرین شات هم می گذارم). بار دوم هم که اصلا کلا قانع نمی شدن.
همونطور که گفتم من صرفا برای میزبانی وبسایت از این سرور استفاده می کنم. و خداروشکر از کلودفلیر به عنوان واسطه استفاده می کنم برای سایت هام. بنابراین سایت هام *****شده نیستن. ولی شما تصور کنید اگر من بدون سی دی ان سایتم کار می کرد اونوقت همین کار این سرویس دهنده تصور کنید چه ضرری به ما می زد.

شما اگر می خواستید حسن نیت خودتون رو به ما ثابت کنید همون بار دوم که من گفتم *****ه این حسن نیت رو نشون می دادید و به شکل های مختلف مشتری رو از سرتون باز نمی کردید و نمی گفتید "برو شکایت کن تا ببینیم حق با کیه" نه حالا که آبروتون رفته و همکار و غیر همکار شما را مقصر می دونن. فکر کنم طبیعتا با همین حرفای خودتون که اغلب آی پی هاتون فیل_تره همه چیز به همه روشن شده.

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط ourweb نمایش پست ها
سلام نیازی نیست برای همه ای پی بخرید شما 72 ساعت تا 1 هفته از اون ip استفاده نکنید اتوماتیک باز میشه من بالای 8 تا رنج دارم که این مشکل رو داشتن ولی خب از چندین شبکه اتصال هام رو انتقال میدم و مشکل رو رفع میکنیم اگه اون زمان که مشتری پیام داده بود بهتون سریع کارش رو راه می انداختید اینجا تاپیک نمیزدن و این همه بحث های الکی ایجاد نمیشد همکار عزیز
دقیقا. کاش کسب و کارهای حداقل امروزی متوجه می شدن یه مشتری ناراضی می تونه صدها نفر رو از خرید منصرف کنه.