دوستان در نظر داشته باشید که من به عنوان فروشنده در ژاکت فعالیت می کنم و تیکتی هم که پشتیبانی زدم برای تغییر شماره حساب خودم بوده که به حساب جدید واریز کنند فروش هایم را. این مورد را صرفا گفتم که سو تفاهم پیش نیاید در ادامه.
پیام اول پست را بخوانید.
قطعا دنبال حل مسالمت آمیز هستم و سر من هم درد نمی کند طبیعتا. با دو پشتیبان ژاکت که صحبت می کنم دو حرف کاملا متفاوت می زنند و حتی هماهنگی هم ندارند در این که چه رول هایی دارند
پیام اول پست را بخوانید
پیام اول پست را بخوانید
پیام اول پست را بخوانید