آقا دیگه وقتی بیشتر از 60-70 درصد یوزرها میان میگن خوب نیستن حتما یه مشکلی هست دیگه
بد مطلق هم نداریم خوب مطلق هم نداریم
افتضاح ترین شرکت ها طرفدارانی دارن و بهترین شرکت ها هم ناراضیانی دارن
وقتی اکثریت یه چیزی رو میگن پس درسته
من خودم همیشه مستند صحبت کردم و تمامشون رو میتونم اثبات کنم
تو پشتیبانی وبداده بیخیالی موج میزنه و این قضیه اصلا خوب نیست
میتونم یه شات از تیکتی بدم که دو ماه قبل بهشون دادم و جواب نداده تیکت رو بستن !!!!
همین امر هم باعث شد تا سرویس رو منتقل کنم
شاید یکی به پشتیبانی نیازی نداره دلیل نمیشه بیاد تعریف کنه!
شما فقط کافیه یه مشکلی برات پیش بیاد تا پشتیبانی افتضاح وبداده رو لمس کنید
تو سفارش یه ویندوزی خواستم هنگام تحویل یه ویندوز دیگه تحویل گرفتم!!!
بهشونم اطلاع دادم انگار نه انگار
بهشون میگم سرعت سرورتون پایینه میگه سرعت اینترنتت کمه!!!
تازه کار نیستیم که فکر میکنید با یه جواب الکی قانع میشیم
بابا دیگه مردم رو مسخره نکنید که
اگه نیاز بود تمامی موارد رو میتونم بصورت مستند قرار بدم!