نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 56

موضوع: بی مسئولیتی شرکت وب داده

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #14
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Apr 2014
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    437
    تشکر تشکر کرده 
    1,075
    تشکر تشکر شده 
    1,426
    تشکر شده در
    919 پست

    پیش فرض پاسخ : بی مسئولیتی شرکت وب داده

    نقل قول نوشته اصلی توسط deltamusic نمایش پست ها
    شما اگه 15 ماه سرویس داری.بنده الان شاید نزدیک 3 سال بشه.
    مطمئنا باشید تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها!!
    بنده هم منکر سرویس دهی خوبشون نیستم!از اول مشکل پشتیبانی داشتن ولی خب کیفیت سرویساشون عالی بود و آنچان به پشتیبانی نیاز پیدا نمیشد.
    کسی هم به نظرم قصدش کوبیدن نیست !ایشون کارشون درسته فقط این تایپیک باز شده که شاید به خودشون بیان و به گذشته برگردند!
    و در آخر ادب و باحوصله بودن و ... برای یک وبمستر به درد نمیخوره!یک وبمستر اگه سایت مهمی داشته باشه داون تایم ده ساعته پدر سایتشو در میاره و زحماتش به گور میره!!
    بله عزیز درست میگید شما بنده هم ممطورم به شما نبود... شما هم در پستتون خوبی و بدی رو بیان کردید... بیشتر روی صحبتم با افرادی هست که بعد از شما در تاپیک شرکت کردن ( بعضی از آنها) که اومدن میگن اره این میزبان اینجوری اونجوری...

    در کل نمیشه گفت میزبانی داریم که مشکل نداشته باشه... حنی برای خارجی هاشون پیش میاد چه برسه ایران... نمونه های بارز رفتن برق دیتاسنتر هترنز!!!

    پیشنهاد میکنم اگه واقعا اپتایم براتون مهمه از شرکت هایی که خدمات کلود واقعی ارائه میدن استفاده کنید.. بین شرکت های ایرانی فقط پارس پک رو میشناسم و قبول دارم 95 درصد افرادی که میگن سرویساشون کلود هست فقط جنبه بازار یابی داره ...
    شما یه سرور کلود بگیرید مه اطلاعات به صگرت ریل تایم توی چند کشور و دیتاسنتر ذخیره بشه اگه برای یکی یا چنتاشون مشکل پیش اومد سایتتون داون نشه...

    ببخشید دیگه طولانی شد... با آرزوی موفقیت برای شما

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط mahyar21 نمایش پست ها
    یه عده هم مثل شما هستن که تو تاپیک ها میان خودشون رو متفاوت جلوه بدن!
    هرکس هر تجربه ای رو که از شرکتی داره میتونه بیاد آزادانه بگه و شما نمیتونید بهشون برچسب بچسبونید!
    شما هم تجربتون رو گفتین ممنونیم ازتون
    راستش اصلا قصد برچسب زنی نداشتم روی شخص یا فردی...

    من فقط دیدم بیشتری ها اومدن دست گذاشتن رویاون چند روز ایراد و تداخل قطعیو نگفتن توی این مدت چطور بوده فقط اون تیکه ای که کوبنده هست اومدن گفتن...
    درسته ما هم 15 ما از ایشون سرویس هایی خریداری میکردیم ( روزانه تا ماهانه) اما خب الان حدودا 3 ماهی میشه که باهاشون به دلیل کیفیت پایین پشتیبانی سرویس نمیگیریم...

    فک میکنم اگه سعی کنیم فقط جای کوبش یک فرد یک تیم بک شرکت... بیایم نقاط ضعف و مشکلات و سایر موارد را به صورت عادلانه بیان کنیم هم سازنده تره هم مدیر، مسئول و.. اون سایت بیشتر توجه میکنن به تاپیک و نظرات... هم چنین بازخورد بهتری هم داره..

  2. تعداد تشکر ها از Mr.Pouria به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: November 12th, 2017, 00:26
  2. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: July 3rd, 2014, 04:27
  3. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: July 4th, 2010, 10:53

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •