نقل قول نوشته اصلی توسط mobtakeran نمایش پست ها
پول که بلوکه نمیشه و در صورت که تا یک ماه ایشان رضایت شما را جلب نکنه خود ما اقدام میکنیم و با دستور قضایی با شما با مبلغ بلوکه شده تسویه میکنیم و اگر هم مبلغ کمتر از میزان بدهی ایشان باشه ناچار همان مبلغی که هست را به عنوان جبران بخضی از ضرر و زیان شما به شما برمیگردانیم
شما اگر زودتر گزارش میکردید یا بنده تاپیک را میدیم مطمئن باشید هم خودتان به حق کامل خودتان صد در صد میرسدید هم اجازه استمرار تخلف را به ایشان نمیدادید
بندهای 11 تا 14 مواردی هستند که مربوط به تخلف این کاربر هستند و قابلیت ثبت به عنوان تخلف را دارند
سلام و عرض ادب
دوست گرامی ، شما یک درگاه واسط هستید نه فتا هستید نه دادگستری و نه مرکز پشتیبانی از مال باختگان ، وظیفه شما ارائه درگاه و تسویه حساب است.
1. درصورتی میتوانید درگاه را مسدود کنید که شکایت از طرف یک مرکز معتبر دولتی ارسال بشه
2. سایت یک سایت غیرقانونی باشه
3. درگاه های پرداخت اصلی مانند به پرداخت ، ایران کیش ، سامان کیش ، پارسیان و .. مسدود میکنند درصورتی که حکم قضایی باشه و همچنین هزینه ای بلوکه نمیکنند و سرموقع قرار داد به حساب شخص واریز میشه و شخصی که شکایت داره میره از طریق قانون پیگیری میکنه.
شما همونطور که از کارتون پیداست یک درگاه واسط هستید نه چیز کمتر نه بیشتر ، من واقعا برای این دوستمون ناراحتم ولی قانون کاری خودتون رو باید حفظ کنید.
در قبال معامه خودتون رو نباید مسئول بدونید.
یک درصد احتمال بدید که مشکلی در ارائه سرویس به وجود اومده ، شما مسدود کنید طرف بعد چند ساعت سرویس رو تحویل بده و بگه آقا شما به تحویل سرویس بنده چیکار داری چه جوابی دارید که بدید؟