به نظر بنده مانیتورینگ 24 ساعته چه به صورت فردی و یا خودکار بسیار با ارزش تر از پاسخ دهی 24 ساعته هست
وگرنه زیر پتو هم میشه نوشت در حال بررسی و یک تیکت و در وضعیت Hold قرار داد تا فردا ظهر
موفق باشید
به نظر بنده مانیتورینگ 24 ساعته چه به صورت فردی و یا خودکار بسیار با ارزش تر از پاسخ دهی 24 ساعته هست
وگرنه زیر پتو هم میشه نوشت در حال بررسی و یک تیکت و در وضعیت Hold قرار داد تا فردا ظهر
موفق باشید
Www.Viasky.Net Web Hosting , VPS , Dedicated Server , Colocation , ccTLD Domains, Official Partner of cPanel
Phone : +306949433380 , Registered Code: #51212 , European VAT Number: #165736249 , Telegram: @irvsk
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)