نقل قول نوشته اصلی توسط mbsmt نمایش پست ها
نمی دونم چقدر می تونه مفید یا موثر باشه ولی شاید اگر شکایت کنیم به ICANN بتونن اونها فشاری بیارن روی ریسلو و Realtime Registrar تا این مشکل حل بشه. به قول یکی از دوستان لااقل حالا که خودشون مسبب ایجاد مشکل هستن ، مثل ریسلر کلاب همه کارها رو خودشون انجام بدن و ببرن به یک رجسترر دیگه. باز خدا خیر بده ریسلر کلاب رو که چقدر مودبانه از بابت اون موضوع در اون زمان عذرخواهی کرد و بعدش هم خودش همه کارهای بعدی رو انجام داد. این ریسلو که از اولش هم کسی دل خوشی ازش نداشت. اون از پشتیبانیش ، اون از قیمت هاش اینم از این داستان جدیدش.
من سایت ICANN رو بررسی کردم و دوستانی که فکر می کنن شاید بشه از این طریق کاری کرد اگر تمایل داشتن به این صفحه سر بزنن
https://www.icann.org/complaints-office

یک فایل PDF به آدرس https://www.icann.org/en/system/file...26apr17-en.pdf رو باید دانلود کنید و پر کنید و بعد به آدرس complaints@icann.org شکایت خودتون رو ارسال کنید
شاید این تنها کاری باشه که فعلا میشه انجامش بدیم ...
ممنون از شما
1-من از قوانین دامنه ها زیاد سر در نمیارم اما مگه باعث مشکلات ما مگه خود همین آیکان نیست؟منظورم اینه که مگه نباید از خود آیکان شکایت کنیم؟یعنی پیش یه مرجع دیگه(که نمیدونم کدوم مرجع) از آیکان شکایت کنیم
2-اگه من اشتباه میکنم و باید به همین آیکان شکایت بفرستیم اگه کسی انگلیسیش خوبه لطفا یه متنی آماده کنه برای موارد 2 تا 8 فایل pdf که بفرستیم
3-نظرتون در مورد امضا و طومارهای اینترنتی چیه؟