نقل قول نوشته اصلی توسط Mr.Pouria نمایش پست ها
خانوم صیفی اگه با 195 تماس بگیرید فک کنم خیلی بهتر باشه ... یا حداقل یه شکایتی چیزی ثبت نمایید
من فعلا سرویسم تازه 1 ساله خریدم قبل اینکه تعرفه ها عوض بشه فعلا نمیخواهم شکایت کنم چون هنوز که نمیخواهم بخرم شاید تا 1 سال دیگه باز تغییر کنه .
در ضمن من همیشه بخش شکایت خود اسیاتک که شکایت میکنم مشکل را حل میکنند نیاز به 195 برای من نیست .
3 بار مشکلی بود که با بخش شکایت داخلی 4 اسیاتک 3 روزه مشکلم را حل کردند حتی 15 روز اعتبار بهم دادن جهت رضایت بخاطر این 195 شکایت نمیکنم .