نقل قول نوشته اصلی توسط Ramin نمایش پست ها
به کجا شکایت کردند که رسیدگی نشد؟ در سامانه 195 پاسخی ارسال نشده است؟ به نظر شما ممکن است!
دوست عزیز مقایسه شما بی ربط است ! مقایسه ای که انجام دادید در این سطح است که مثلا فروش میوه و تره بار را با فروش ماشین الات سنگین مقایسه کنید ! از این نظر بی ربط است که در کشور ایران فروش پهنای باند نیاز به مجوز دارد. شما نمی توانید یک در 24 ساعت یک دفتر در یک شهر ایجاد کنید و یک خط smt1 اجاره کنید و شروع کنید به فروش نت در آن شهر ! اما برای فروش هاستینگ و ریسلر و موارد مشایه در کشور ایران می توانید در حال حاضر چنین کاری را انجام دهید !

حتی در کوچکترین شهر های ایران تنها دو حالت برای ارائه دهنده نت وجود دارد :
1- ارائه دهنده نماینده یک شرکت بزرگ باشد که در شهر فوق نمایندگی دریافت نموده و در حال ارائه سرویس به همشهریان خود می باشد . در این حالت قیمت های مصوب نماینده همان است که در سایت اصلی شرکت فوق وجود دارد و نماینده نمی توانید تعیین قیمت کنید و یا تغییر آن !
2- ارائه دهنده فوق خود از دارندگان مجوز های قدیم isp است و مجوز از سازمان تنظیم مقررات دارد و احتمالا پیهنای باند خود را از زیر ساخت و یا تامین کنندگان عمده مانند پیشگامان یا مبنا دریافت می کند و به کاربران خود به فروش می رساند !( چنین شرکت هایی نیز در حال جمع شدند هستند زیرا اصلا توان رقابت در بازار فوق با نمایندگان شرکت های بزرگ را ندارند )(اگر به سامانه فوق مراجعه فرمائید و برای شکایت مراحل را طی کنید با انتخاب نام هر شهر تمام شرکت های فعال در زمینه فوق را در یک منو مشاهده خواهید نمود !)


در هر یک از حالات فوق بازهم ارائه دهنده به دلیل مجوز ها اجباراً باید کف قیمت و سقف قیمت مشخص شده در مصوبات را رعایت کند در غیر این صورت متحمل پرداخت خسارت برای دفعات اول و دفعات بعدی لغو مجوز می شود . دوستان در اینجا تاپیک ایجاد می کنند اما زحمت ارسال یک متن با توضیحات کامل و ارسال شواهد و مدارک در سامانه 195 را متحمل نمی شوند. و تنها به دلیل نقل قول دگیران " رسیدگی نمی شود " حتی ریسک امتحان این کار را که در حد چند دقیقه وقت ایشان را اشغال می کند را نمی پذیرند !

پ.ن: در صورت شکایت باید حداکثر 7 روز برای دریافت پاسخ اول صبر داشته باشید. اگر احیاناً پاسخی دریافت نشد در ساعات اداری با شماره 195 تماس داشته باشید و درخواست کنید دلیل عدم دریافت پاسخ را توضیح دهند. اگر ارائه دهنده پاسخ را ارائه ندهد و شما پیگیری تلفنی نی برای شکایت داشته باشید ایشان را تحت فشار قرار می دهند
١- مقايسه بنده نبود رامين جان. مثال يكى از دوستان بود كه به نظر بنده بى ربط نبود
٢- بنده شكايت تنظيم نكردم و عرض كردم خودشون شكايت كردن و نتيجه اى نداشته
#٢٦ رو بخونيد. پست ايشون هست : http://www.webhostingtalk.ir/showthr...=171720&page=3
بنده كه پارس آنلاين دارم و به شدت هم راضيم ! نيازى به شكايت ندارم .. طبق حرف هاى ايشون گفتم بنده. در ضمن ميشناسم كسى رو تو همين انجمن كه نمايندگى داره ، دفتر هم نداره. ميدونين كه آسياتك انقدر راحت نمايندگى ميداده كه گرفتن نمايندگى ، حتى از خريد اينترنت هم آسون تر بوده ( ديگه شما خودت استادى و اطلاع دارى ). در پست بعدى ايشون هم ميتونين ببينين در لينك بالا كه اينقدر سخت نمايندگى ميدن ، فردا كه بيدار ميشن جمع ميشه همه چيز.
به اميد روزى كه اين مشكلات حل بشه