نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 22

موضوع: قطع شدن درگاه بانک ملت و شکایت از انها

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #14
    عضو انجمن hegza آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2015
    محل سکونت
    +48
    نوشته ها
    634
    تشکر تشکر کرده 
    1,391
    تشکر تشکر شده 
    1,140
    تشکر شده در
    739 پست

    پیش فرض پاسخ : قطع شدن درگاه بانک ملت و شکایت از انها

    نقل قول نوشته اصلی توسط rouhallah نمایش پست ها
    مواردی را به عرض می رسانم
    1.اگر عصبانیت دلیل بر بی احترامی نیست ؟ چرا در گفته گوی تلفنی انها رعایت نکردند
    2.من 8 سال است که از این بانک در گاه دارم ولی دوسال است بانک دیگری هم به سایت خود اضافه کردم چون دیدم که قبلا هم از این موارد بانک انجام می داده است
    3.مشکل برای شما ساده است ؟ شما در ارائه خدمات به مشتری خود سلیقی رفتار می کنید با چاچوب خواستی دارد ؟ ایا هر روز قانونی جدید برای کاربران خود بدون اطلاع اعمال می کنید ؟
    4.من چندین بار مکرر سایت های خود را تلفنی و .. به پشتیبان انها اعلام کرده ام چرا باید هر سری ارجاع داده شود به کارشناس ؟ ایا شما وقتی با مشتری خود مشکلی را رفع می کنید ، مجددا برای ان مشکل باید مشتری به شما ارجاع کند ؟
    5.اشتباه در هر جایی رخ می دهد ، اما به نظر شما اعمال قانون جدید و بستن سرویس مشتری بدون اطلاع رسانی اشتباه نام دارد ؟ ایا شما زمانی که اشتباه می کنید از کاربر خود معذرت خواهی نمی کنید ؟ ایا شما متوجه هستید منبع درامد یک شخص قطع می کنند ؟
    6.من جایی نگفتم شکم سیری !!! بشین و بفرما و بتمرگ سه کلمه با سه معنا و مفهموم مجزا است ، زمانی که شما سیر می شوید نیاز به غذا ندارید ، در واقع انها نیاز به تراکنش مشتری ندارند و مشتری ها خورد برایشان مهم نیست ، من جایی نگفتم شما مرف بی درد هستند . گفتم ظاهرا شما جزء گروه مرفعین بی درد هستید ( پس خواهشا با الفاظ بازی نکنید )
    7.شما خود می دانید من از قدیمی های انجمن هستم و ... پس ببین چقدر اذیت می کنند که ما تاپیک می زنیم

    من عکس قرار داد را به پیوست گذاشتم و شما می بینید خودشون متعهد کردند تا قبل از اعمال تغییرات 15 روز قبل اطلاع رسانی کنند

    اعتراض من به عدم اطلاع رسانی است
    بله مشکلم همینه به ما هم حتی بعد از قطع کردن سرویس چیزی نگفتن یعنی حدود 10 ساعت سایت ما تراکنش نداشت شک کردیم. سیستم مانیتورینگ که نیست بگیم مدام چکش کنیم.
    پروردگارا مرا فهم ده:: تا متوقع نباشم. دنیا و مردمانش باید مطابق میل من رفتار کنند.

  2. تعداد تشکر ها از hegza به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •