مواردی را به عرض می رسانم
1.اگر عصبانیت دلیل بر بی احترامی نیست ؟ چرا در گفته گوی تلفنی انها رعایت نکردند
2.من 8 سال است که از این بانک در گاه دارم ولی دوسال است بانک دیگری هم به سایت خود اضافه کردم چون دیدم که قبلا هم از این موارد بانک انجام می داده است
3.مشکل برای شما ساده است ؟ شما در ارائه خدمات به مشتری خود سلیقی رفتار می کنید با چاچوب خواستی دارد ؟ ایا هر روز قانونی جدید برای کاربران خود بدون اطلاع اعمال می کنید ؟
4.من چندین بار مکرر سایت های خود را تلفنی و .. به پشتیبان انها اعلام کرده ام چرا باید هر سری ارجاع داده شود به کارشناس ؟ ایا شما وقتی با مشتری خود مشکلی را رفع می کنید ، مجددا برای ان مشکل باید مشتری به شما ارجاع کند ؟
5.اشتباه در هر جایی رخ می دهد ، اما به نظر شما اعمال قانون جدید و بستن سرویس مشتری بدون اطلاع رسانی اشتباه نام دارد ؟ ایا شما زمانی که اشتباه می کنید از کاربر خود معذرت خواهی نمی کنید ؟ ایا شما متوجه هستید منبع درامد یک شخص قطع می کنند ؟
6.من جایی نگفتم شکم سیری !!! بشین و بفرما و بتمرگ سه کلمه با سه معنا و مفهموم مجزا است ، زمانی که شما سیر می شوید نیاز به غذا ندارید ، در واقع انها نیاز به تراکنش مشتری ندارند و مشتری ها خورد برایشان مهم نیست ، من جایی نگفتم شما مرف بی درد هستند . گفتم ظاهرا شما جزء گروه مرفعین بی درد هستید ( پس خواهشا با الفاظ بازی نکنید )
7.شما خود می دانید من از قدیمی های انجمن هستم و ... پس ببین چقدر اذیت می کنند که ما تاپیک می زنیم
من عکس قرار داد را به پیوست گذاشتم و شما می بینید خودشون متعهد کردند تا قبل از اعمال تغییرات 15 روز قبل اطلاع رسانی کنند
اعتراض من به عدم اطلاع رسانی است
بله مشکلم همینه به ما هم حتی بعد از قطع کردن سرویس چیزی نگفتن یعنی حدود 10 ساعت سایت ما تراکنش نداشت شک کردیم. سیستم مانیتورینگ که نیست بگیم مدام چکش کنیم.
پروردگارا مرا فهم ده:: تا متوقع نباشم. دنیا و مردمانش باید مطابق میل من رفتار کنند.