
نوشته اصلی توسط
TARIMEHR
عصبانیت دلیل بر بی احترامی نیست.
بهتر آن بود افتتاح تیکت با رعایت احترام ایجاد می شد.
شما که 8 سال از خدمات آنها به عنوان درگاه اول استفاده نموده اید و نشانگر این است که سالها توانسته اند رضایت شما را جلب کنند٬ نباید در شرایط این چنین٬ شمشیر از رو ببندید و حتی اقدام به راه اندازی کمپین نمایید.
حداقل این مشکل خیلی ساده قابل رفع بود.
میفرمایید سایت جدید را به انها معرفی کرده اید.
با ارجاع کارشناسان به پرداخت ملت٬ به تیکت مربوطه٬ به سادگی میتوانستید این تناقض پیش آمده را مرتفع سازید.
اشتباه در هر مجموعه ای رخ می دهد.
تا بحال نشده در برابر کاربران خود دچار اشتباه شوید؟
آنها در ایجاد تیکت هایشان میبایست به شما توهین شکم سیری کنند؟ مرفه بی درد؟
از شما به عنوان قدیمی ترین کاربر وب هاستینگ تاک انتظار دیگری داشتم.