نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 22

موضوع: قطع شدن درگاه بانک ملت و شکایت از انها

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #13
    عضو انجمن rouhallah آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2009
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    225
    تشکر تشکر کرده 
    138
    تشکر تشکر شده 
    517
    تشکر شده در
    294 پست

    پیش فرض پاسخ : قطع شدن درگاه بانک ملت و شکایت از انها

    نقل قول نوشته اصلی توسط TARIMEHR نمایش پست ها
    عصبانیت دلیل بر بی احترامی نیست.
    بهتر آن بود افتتاح تیکت با رعایت احترام ایجاد می شد.

    شما که 8 سال از خدمات آنها به عنوان درگاه اول استفاده نموده اید و نشانگر این است که سالها توانسته اند رضایت شما را جلب کنند٬ نباید در شرایط این چنین٬ شمشیر از رو ببندید و حتی اقدام به راه اندازی کمپین نمایید.

    حداقل این مشکل خیلی ساده قابل رفع بود.

    میفرمایید سایت جدید را به انها معرفی کرده اید.
    با ارجاع کارشناسان به پرداخت ملت٬ به تیکت مربوطه٬ به سادگی میتوانستید این تناقض پیش آمده را مرتفع سازید.

    اشتباه در هر مجموعه ای رخ می دهد.
    تا بحال نشده در برابر کاربران خود دچار اشتباه شوید؟

    آنها در ایجاد تیکت هایشان میبایست به شما توهین شکم سیری کنند؟ مرفه بی درد؟

    از شما به عنوان قدیمی ترین کاربر وب هاستینگ تاک انتظار دیگری داشتم.
    مواردی را به عرض می رسانم
    1.اگر عصبانیت دلیل بر بی احترامی نیست ؟ چرا در گفته گوی تلفنی انها رعایت نکردند
    2.من 8 سال است که از این بانک در گاه دارم ولی دوسال است بانک دیگری هم به سایت خود اضافه کردم چون دیدم که قبلا هم از این موارد بانک انجام می داده است
    3.مشکل برای شما ساده است ؟ شما در ارائه خدمات به مشتری خود سلیقی رفتار می کنید با چاچوب خواستی دارد ؟ ایا هر روز قانونی جدید برای کاربران خود بدون اطلاع اعمال می کنید ؟
    4.من چندین بار مکرر سایت های خود را تلفنی و .. به پشتیبان انها اعلام کرده ام چرا باید هر سری ارجاع داده شود به کارشناس ؟ ایا شما وقتی با مشتری خود مشکلی را رفع می کنید ، مجددا برای ان مشکل باید مشتری به شما ارجاع کند ؟
    5.اشتباه در هر جایی رخ می دهد ، اما به نظر شما اعمال قانون جدید و بستن سرویس مشتری بدون اطلاع رسانی اشتباه نام دارد ؟ ایا شما زمانی که اشتباه می کنید از کاربر خود معذرت خواهی نمی کنید ؟ ایا شما متوجه هستید منبع درامد یک شخص قطع می کنند ؟
    6.من جایی نگفتم شکم سیری !!! بشین و بفرما و بتمرگ سه کلمه با سه معنا و مفهموم مجزا است ، زمانی که شما سیر می شوید نیاز به غذا ندارید ، در واقع انها نیاز به تراکنش مشتری ندارند و مشتری ها خورد برایشان مهم نیست ، من جایی نگفتم شما مرف بی درد هستند . گفتم ظاهرا شما جزء گروه مرفعین بی درد هستید ( پس خواهشا با الفاظ بازی نکنید )
    7.شما خود می دانید من از قدیمی های انجمن هستم و ... پس ببین چقدر اذیت می کنند که ما تاپیک می زنیم

    من عکس قرار داد را به پیوست گذاشتم و شما می بینید خودشون متعهد کردند تا قبل از اعمال تغییرات 15 روز قبل اطلاع رسانی کنند

    اعتراض من به عدم اطلاع رسانی است

    behpardakht.jpg

  2. تعداد تشکر ها ازrouhallah به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •