هر سیستمی که با قصد کلاه برداری راه اندازی بشه
یا وسط کار تغییر جهت بده به نوعی ما مسئول نیستیم
مقصر کاربرانی هستند که درجه آگاهی خودشون و بالا نمی برند
ساده باور می کنند
ولی همین آدم وقتی فروشگاه میره : پول پاره قبول نمی کنه ، پاکت شیر اگر پاره شده باشه اون و نمی خره و...
فقط به این دلیل که آموزش دیگه ، شیوه ی خرید صحیح و...
همین آدم بزرگ میشه ماشین میخره
شاید بار اول سرش کلاه بره ولی رفته رفته تجربه کسب میکنه
تا جایی که هرکی بخواد ماشین بخره این شخص هم با خودش می بره
تمام این اتفاقات دو اصل و نشون میده
تجربه
آموزش
تجربه که به راحتی به دست میاد درگاه های مختلف( جی پال و بیست پلل و...)
سرور هم بسیار هست( ولت سرور و...) یا به صورت انفرادی پیش میاد
یعنی سرویس دهنده قانونی هست ، همه چیز و یه جوری می چینه که حق با خودش باشه ، سندی هم باشه پاکسازی میکنه و...
بعد می بینید کاربر بیچاره فقط ۴ بار به سرور لوگین کرده ، ۲ بارش اکسپلورر بالا نیموده اصلا و اون ۲ بار هم....
باز حق با سرویس دهنده میشه ( نمی دونم چجوری)
ولی تمام این ها تجربه هستند
اما آموزش
کدام یک از ما قدیمی تر ها در راستای معرفی و شفاف سازیدخدمات اقدامی کردیم ؟
بیانه ای ، تاپیکی
که کاربر عزیز ، دوست من
سرور میگیری این حقوق مسلم شماست.....
سرویس دهنده خوب هم این خصوصیات و داره...
درگاه خواستید این حقوق شما...
ویژگی های یک درگاه خوب...
و بعد از تمام این ها: خصوصیات سرویس دهنده بد و متخلف
در تمام توضیحات هم اسمی از جا و شخص و برندی نبریم
تا انتخاب و خود کاربر یادبگیره
حتی اونی که 26 Jun عضو شده....
ولی متاسفانه فقط دعواها پر رنگ میشه
مقصر اصلی خیلی از کلاه برداری ها افراد آگاهی هستند که سکوت کردند ( از نظر من)
پیروز باشید