نقل قول نوشته اصلی توسط مینا-صیفی نمایش پست ها
خیلی کار غیر حرفه ای انجام دادید با 1 اخطار سرویس مشتریتون را بستید هر کاری هم کرده باشه نباید میبستید بایستی خودتان مشکل را حل میکردید و حل میشد هیچی اگر تکرار میشد و حل نمیشد انوقت پیغام میدادید از طریق تیکت و ایمیل و اس ام اس به کاربر و اگر درست نمیکرد ان وقت میبستید نه اینکه درجا بگیرید سرویس هم وطن خود را ببندید بد میگن خارجی ها درجا با ایرانی ها بدن و میبندن فلان میکنند بسار ... به من هیچ ربطی نداره اما ناراحت کاربرتون شدم که اینطور رفتار کردید باهاشون . زبان هم فارسی هست میتونستید با هم به نتیجه ای برسید و حل کنید بدونه اینکه Down کنید .
هر آی پی ک براش ابیوز دریافت میشه ، باید مسئله در کمترین زمان پیگیری بشه ، دیتاسنتر های اروپایی یا‌ آمریکایی مثل ایران نیستن ک ب خاطر ناراحت شدن یا نشدن کاربر سرور رو ساسپند نکنن و کلا با کسی شوخی ندارن ، ما هم نمیتونیم ب خاطر یک آي آپی رو کل سرور ریسک کنیم ! (بقیه کاربران چه گناهی کردن ؟)

در ضمن فقط در شرایطی ک کاربر از سرور سؤ استفاده کنه یا ابیوز دریافت شه ، سرور رو ساسپند میکنیم و با کاربر تماس میگیرم ک توضیح بده ، شاید اصلا ویروس یا تروجان باعث این ابیوز شده باشه و خود کاربر بی تقصیر باشه ، ک در این شرایط ب کاربر وقت داده میشه مشکل رو حل کنه .


با تشکر ...