نقل قول نوشته اصلی توسط company_hosting نمایش پست ها
اکی

معنی ایمیل اول

سرور شما دارای ipmi هست که معنی کلیش دچار مشکل شده و باید جایگزین کنند

اما در ایمیل دوم اعلام شده که اون ایمیل اول مشکل فنی و نرمافزاری بوده و جای نگرانی نیست و نیاز به جایگزینی ipmi نیست و مشکل برطف شده


و عامل این مشکل بصورت کامل مشخص نشده/ نبوده ....
موفق باشید
خیلی ممنونم از اطلاعاتتون٬ این مشکلات از طرف خود دیتاسنتر رخ میده یا از طرف ما؟ دوباره اگر چنین اتفاقی بیوفته اطلاعات مون چی میشه؟