سلام
یک راه ساده و حالب ۱۰۰٪ گارانتی شده
http://complaint.cra.ir/Pages/View/Default.aspx
وارد این سامانه بشوید و فرم را پر کنید توضیحات مختصری در مورد مشکل خود و اتفاقاتی که افتاده با بیان ساده قرار دهید و اصلا نگران نباشید که با ادبیات عادی نوشته اید
چند ساعت بعد به ناگهان یکی از مدیران آسیاتک با شما تماس میگیردو تا رضایت شما را جلب نکند ول کن نخواهد بود حتی دیده شده سرویس رایگان داده اند و سرعت را در بالاترین حد
سپس زمانی که رضایت شما جلب شد منتظر تماس از سوی سامانه شوید و رضایت خود را اعلام کنید در صورتی که نکنید همچنان آسیاتک به دنبال شما خواهد بود
دلیل این پیگیری شرکت ها از شکایات این سامانه این است که در امتیاز و گرید آنها تاثیر بالایی دارد و در پایان سال حتی با کاهش میزان پهنای باند از سوی وزارت ارتباطات روبرو میشوند لذا این بار واقعا حق با مشتری میشود
موفق وپیروز