با سلام
این مشکلات معمولا برای پنل های ie به کرات دیده شده به دلیل این هست که صاحب پنل هر دفعه از یک پی پل استفاده می کنه و مرتبه هم دیتاسنتر مدت زمانی پرداخت رو نگه میداره و چک می کنه تا یه مدت به صورت دستی تایید می کنند اما وقتی ببنید سیستم ضد تقلب اونها هر مرتبه بر اساس عدم تطبیق اطلاعات پنل و پرداخت کننده هر مرتبه روی تایید دستی قرار میگیره مشکوک میشه و گاها درخواست اطلاعات کامل پنل و پی پل پرداخت شده می کنه و می پرسند چرا این اختلافات وجود دارد.در کل نتیجه ای هست که اگر بخواین بگیریم سرویس دهنده که سرویسهاشون بسته شده جبه می گیرند و جنگ جهانی 3 به راه می افتد.
دوست عزیز شما به فکر دیتا و بک اپ گیری باش 1000 صفحه بحث داخل این انجمن واسه شما 1KB دیتا هم بر نخواهد گردوند.
در کل دیتاسنتر در هر حالتی یک ftp میده که بک اپ بردارید حتی اگر سرور مسدود شده باشه به طور کامل سریعا تماس و تیکت ارسال کنند که ftp بک آب بدند که 50% احتمالا داده اند.اگر اگر پرداخت هاشون رو تقلب اعلام کردند و دیگر سرور شارژ نمی شود بک اپ فرستادن. ولی اگر روی تایید دستی هست یعنی معلوم نیست هنوز این سرور تمدید شده پس هیچ ftp بک اپ وجود ندارد چون سرور در واقع تمدید نشده پس باید تکلیف تایید و یا عدم تایید فاکتور معلوم بشه.
موفق باشید.