سلام مجدد :
ببینید گیگا هاستینگ به دو زبان انگلیسی و المانی با مشتریان از طریق ایمیل و تلفن خدمات پشتیبانی می دهد . مورد دوم هم جهت پشتیبانی و مانیتوریگ توسط شرکت گیگا اصلا نیاز به دادن همچین پولی نیست !

خدمات مانیتورینگ 24 ساعت توسط شرکت ماهانه 9.99 یورو است .
خدمات پشتیبانی فنی هر ساعت 19.99 یرور می باشد .

توجه داشته باشید ، خدمات مانیتوریگ به این صورت است که سرور شما را بیست و چهار ساعت بازبینی می کنند و هر اتفاقی رخ دهد مانند ( کراش کردن سرور ، دی داس شدن و ... ) سریعا گیگا مشکل را حل می کند و گزارش کار خود را ایمیل می کند ولی خدمات پشتیبانی فنی به این صورت هست که مثلا می گویید سرور من فلان جا مشکل داره حل کنید و کلیه سرویس ها چه از لحاظ امنیتی و ... ابدیت کنید ... انها تا یک ساعت در خدمت شما هستند و مشکلات و کارهای شما را انجام می دهند .